Philippa 2 mdr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
13 svar
16 synes godt om
14. marts 2014

asff

I dag er det 2 måneder siden mit mirakel kom til  Desværre har hun kolik, så vi har det lidt hårdt. Det er stadig kun mig der skifter ble og tager nætterne. Jah.. Men jeg nyder min dejlige datter.Hun kan holde hovedet selv og dreje fra side til side, pludre, og trille fra mave til ryg MOR ER STOLT Hun er ikke blevet vejet længe, men er 53 cm. (45 ved fødsel) Hun bliver ammet Billeder følger Michelle21 og  hendes søde Nicklas, var her i går, så billede 3 er Nicklas og Philippa. Det sidste billede er mig som lille til venstre og Philippa til højre - hun ligner mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Frk. Petersen

asff skriver:

I dag er det 2 måneder siden mit mirakel kom til  Desværre har hun kolik, så vi har det lidt hårdt. Det er stadig kun mig der skifter ble og tager nætterne. Jah.. Men jeg nyder min dejlige datter.Hun kan holde hovedet selv og dreje fra side til side, pludre, og trille fra mave til ryg MOR ER STOLT Hun er ikke blevet vejet længe, men er 53 cm. (45 ved fødsel) Hun bliver ammet Billeder følger Michelle21 og  hendes søde Nicklas, var her i går, så billede 3 er Nicklas og Philippa. Det sidste billede er mig som lille til venstre og Philippa til højre - hun ligner mor

iiih hvor er hun altså bare en lille guldklump

Anmeld

14. marts 2014

asff

Frk. Petersen skriver:

iiih hvor er hun altså bare en lille guldklump

tak søde, lige måde

Anmeld

18. marts 2014

asff

asff skriver:

nu opper jeg den, for gun skal vises frem

Anmeld

18. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Rigtig sød!! Og ja, hun ligner dig meget!! 

Anmeld

18. marts 2014

Michelle21

Hvor er hun skøn søde.. og elsker det billede men hun er så dejlig 

Anmeld

18. marts 2014

asff

Mor11 skriver:

Rigtig sød!! Og ja, hun ligner dig meget!! 

jo tak

Anmeld

18. marts 2014

asff

Michelle21 skriver:

Hvor er hun skøn søde.. og elsker det billede men hun er så dejlig 

tak søde, ja de er så søde sammen (min kommende svigersøn ) Vi skal snart ses igen 

Anmeld

18. marts 2014

Michelle21

asff skriver:

tak søde, ja de er så søde sammen (min kommende svigersøn ) Vi skal snart ses igen 

ja de er så :p 

Det skal vi da :p han savner hende og jeg savner dig :p

Anmeld

18. marts 2014

asff

Michelle21 skriver:

ja de er så :p 

Det skal vi da :p han savner hende og jeg savner dig :p

Vi savner også jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.