Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag er det 2 måneder siden mit mirakel kom til Desværre har hun kolik, så vi har det lidt hårdt. Det er stadig kun mig der skifter ble og tager nætterne. Jah.. Men jeg nyder min dejlige datter.Hun kan holde hovedet selv og dreje fra side til side, pludre, og trille fra mave til ryg MOR ER STOLT Hun er ikke blevet vejet længe, men er 53 cm. (45 ved fødsel) Hun bliver ammet Billeder følger Michelle21 og hendes søde Nicklas, var her i går, så billede 3 er Nicklas og Philippa. Det sidste billede er mig som lille til venstre og Philippa til højre - hun ligner mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
asff skriver: I dag er det 2 måneder siden mit mirakel kom til Desværre har hun kolik, så vi har det lidt hårdt. Det er stadig kun mig der skifter ble og tager nætterne. Jah.. Men jeg nyder min dejlige datter.Hun kan holde hovedet selv og dreje fra side til side, pludre, og trille fra mave til ryg MOR ER STOLT Hun er ikke blevet vejet længe, men er 53 cm. (45 ved fødsel) Hun bliver ammet Billeder følger Michelle21 og hendes søde Nicklas, var her i går, så billede 3 er Nicklas og Philippa. Det sidste billede er mig som lille til venstre og Philippa til højre - hun ligner mor
Frk. Petersen skriver: iiih hvor er hun altså bare en lille guldklump
iiih hvor er hun altså bare en lille guldklump
tak søde, lige måde
nu opper jeg den, for gun skal vises frem
Rigtig sød!! Og ja, hun ligner dig meget!!
Hvor er hun skøn søde.. og elsker det billede men hun er så dejlig
Mor11 skriver: Rigtig sød!! Og ja, hun ligner dig meget!!
jo tak
Michelle21 skriver: Hvor er hun skøn søde.. og elsker det billede men hun er så dejlig
tak søde, ja de er så søde sammen (min kommende svigersøn ) Vi skal snart ses igen
asff skriver: tak søde, ja de er så søde sammen (min kommende svigersøn ) Vi skal snart ses igen
ja de er så :p
Det skal vi da :p han savner hende og jeg savner dig :p
Michelle21 skriver: ja de er så :p Det skal vi da :p han savner hende og jeg savner dig :p
Vi savner også jer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128