Et slag i ansigtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2014

ønskebørn74

Wish-Baby skriver:

Har det hjulpet ham/jer ? Og hvor kan det købes ??

for tror jeg vil kæbe det hjem og så må han prøve og tage dem de næste par måneder, for hvis det nu kan hjælpe

Der er to andre faktorer der også kan spillerindkøb Big time..

Koffein, så nedsæt hans kaffe/cola/te forbrug til det minimale..

Røg, hvis han ryger..

Hov og selvfølgelig feber el. varme testikler i det hele taget.. Så laptop på skødet er no go.. 

Held og lykke med det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2014

Bliss

Ja der findes diæter derude der kan forbedre sædkvalitet enormt. Google det!

Good luck!

Anmeld

15. marts 2014

tarkoflen

Hov kom lige i tanke om at sædevarme i bilen også er no go

Anmeld

15. marts 2014

modesty

Så er vi kommet hjem fra første samtale og det var slet ikke det vi havde regnet med 

Jeg blev undersøgt og alt så fint ud og der var ikke noget at komme efter ved mig 

Vi aflevere sedlen med svar fra mandens sidste prøve til lægen, og som vi godt viste var den meget dårlig og kvaliteten ekstremt nedsat

Han skal så havet taget en ny prøve og da vi får svaret på den er det som et få en kæmpe slag i ansigtet  Der er ingen liv over hovedet 

Lægen siger så at det kan skyldes at han har været syg og vi skal afsted igen om 2 måneder hvor han skal lave en ny prøve 

Men kan slet ikke få det ud af hovedet med der ikke var liv

Hvad så hvis der heller ikke er det næste gang? Hvad skal der så ske? Får vi aldrig drømme barnet ? 

Er så ked af det over den besked jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre 

Øv øv øv øv 

Sædkvaliteten kan svinge en del, så hvis der har været liv før, vil det sandsynligvis komme igen.

Min mand havde haft influenza/feber da han fik sin første test, så der lå han i den lave ende, og da han blev testet igen nogle måneder efter var den helt normal.

Men taget i betragtning at den var ekstremt lav tidligere og at der nu er intet, kommer I nok ikke udenom ICSI. Men det er jo også en fin løsning.

Anmeld

28. august 2014

natashalarsen

R.I.P Smukke pige <3
Du nåede ikk få dit ønske opfyldt himlen har nu fået endnu en smuk stjerne <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.