Et slag i ansigtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
14 svar
4 synes godt om
14. marts 2014

Wish-Baby

Så er vi kommet hjem fra første samtale og det var slet ikke det vi havde regnet med 

Jeg blev undersøgt og alt så fint ud og der var ikke noget at komme efter ved mig 

Vi aflevere sedlen med svar fra mandens sidste prøve til lægen, og som vi godt viste var den meget dårlig og kvaliteten ekstremt nedsat

Han skal så havet taget en ny prøve og da vi får svaret på den er det som et få en kæmpe slag i ansigtet  Der er ingen liv over hovedet 

Lægen siger så at det kan skyldes at han har været syg og vi skal afsted igen om 2 måneder hvor han skal lave en ny prøve 

Men kan slet ikke få det ud af hovedet med der ikke var liv

Hvad så hvis der heller ikke er det næste gang? Hvad skal der så ske? Får vi aldrig drømme barnet ? 

Er så ked af det over den besked jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre 

Øv øv øv øv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Ciss

Jeg ved desværre intet om dette, men jeg ville ikke gå videre uden at sende en !

Kan godt forstå, at du er slået ud af den besked.

De bedste ønsker for jer videre. Skal krydse fingre.....

Anmeld

14. marts 2014

mpr

Wish-Baby skriver:

Så er vi kommet hjem fra første samtale og det var slet ikke det vi havde regnet med 

Jeg blev undersøgt og alt så fint ud og der var ikke noget at komme efter ved mig 

Vi aflevere sedlen med svar fra mandens sidste prøve til lægen, og som vi godt viste var den meget dårlig og kvaliteten ekstremt nedsat

Han skal så havet taget en ny prøve og da vi får svaret på den er det som et få en kæmpe slag i ansigtet  Der er ingen liv over hovedet 

Lægen siger så at det kan skyldes at han har været syg og vi skal afsted igen om 2 måneder hvor han skal lave en ny prøve 

Hvad så hvis der heller ikke er det næste gang? Hvad skal der så ske? Får vi aldrig drømme barnet ? 

Øv øv øv øv 

Får han vitaminer til bedre sæd kvalitet? Der er nogle vitamin piller til mænd der hedder B-daddy som godt nok koster lidt og man skal tage to om dagen, men har læst de skulle være ret effektive

Men er ked af at i fik sådan en dårlig nyhed

Held og lykke til jer

Anmeld

14. marts 2014

Wish-Baby

Chel1992 skriver:

Får han vitaminer til bedre sæd kvalitet? Der er nogle vitamin piller til mænd der hedder B-daddy som godt nok koster lidt og man skal tage to om dagen, men har læst de skulle være ret effektive

Men er ked af at i fik sådan en dårlig nyhed

Held og lykke til jer

Nej gør han ikke vi skulle bare komme tilbage om 2 måneder 

Der er bare så mange ting i mit hovede.

er så bange for at der heller ikke er liv næste gang 

Anmeld

14. marts 2014

mpr

Wish-Baby skriver:

Nej gør han ikke vi skulle bare komme tilbage om 2 måneder 

Der er bare så mange ting i mit hovede.

er så bange for at der heller ikke er liv næste gang 

Er selv i barnløsheds behandling, og allerede inden min kæreste overhovedet var blevet testet sagde min gyn at det var en god ide og det skadede i hvert fald ikke at tage dem.

Måske i skulle overveje det? Hvis det bare er fordi din kæreste har været syg kan det være det hjælper med at få produktionen igang igen?

Anmeld

14. marts 2014

Wish-Baby

Chel1992 skriver:

Er selv i barnløsheds behandling, og allerede inden min kæreste overhovedet var blevet testet sagde min gyn at det var en god ide og det skadede i hvert fald ikke at tage dem.

Måske i skulle overveje det? Hvis det bare er fordi din kæreste har været syg kan det være det hjælper med at få produktionen igang igen?

Har det hjulpet ham/jer ? Og hvor kan det købes ??

for tror jeg vil kæbe det hjem og så må han prøve og tage dem de næste par måneder, for hvis det nu kan hjælpe

Anmeld

14. marts 2014

mpr

Wish-Baby skriver:

Har det hjulpet ham/jer ? Og hvor kan det købes ??

for tror jeg vil kæbe det hjem og så må han prøve og tage dem de næste par måneder, for hvis det nu kan hjælpe

Ved ikke om det har hjulpet os men vi fik afvide at min kæreste havde normal sæd kvalitet om han har haft en dårlig før ved jeg ikke da han ikke havde testet før

Det kan købes i matas eller på apoteket Det kan aldrig skade at prøve det

Anmeld

14. marts 2014

sulo

Wish-Baby skriver:

Øv øv øv øv 

Ville ikke gå uden en , håber det bare var den ene gang det var et skidt resultat og at det ser bedre ud om 2 mdr

Anmeld

14. marts 2014

esioul

Wish-Baby skriver:

Øv øv øv øv 

Min erfaring er at en sædkvalitet kan svinge ekstremt meget.

Men din kærestes vil nok ikke komme til at stige så meget at i kan "nøjes" med inseminering.

Min venindes kæreste har heller ikke mange sædceller, de er i ICSI behandling. (Micro insemination).

Der behøver man heldigvis ikke have så mange

for jer.

Anmeld

14. marts 2014

tarkoflen

Der er heldigvis mange måde, hvorpå de kan hjælpe jer, så fortvivl ikke. Hvis der har været lidt tidligere? For så kan de lave ICSI, altså hvor de tager en sædcelle og et æg og sætter sammen. De kan også hente sæd ud fra pungen, det kan også lade sig gøre for nogle

Rigtig meget held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.