Føler stor skam....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Ja, for han vil jo nok bare gerne ku gøre det BEDSTE, men at han ikke helt ved hvordan han skal bære sig ad, for "hvis" så det heller ikke er "er-godt-nok" .. kan du følge mig?

vi kvinder kan/bliver jo os noget usikker på os selv, hvis vi får afvide af manden/kæresten "jeg synes det ku være frælt hvis du prøver sån og sån" og straks går man de næste par dage og tænker over, hvordan man lavere vaeren PERFEKT ..

måske man skal få lidt smil, lidt grin ind, så det ikke ender med at han føler et pres, men at i er sammen om at udforske det "nye"..
så han ikke føler at det kun er ham, men jer begge..

blot en ide..

Jamen, det er jo det...

Og ja, man kan gøre brug af grin og sjov, og det gør vi egentlig også tit... Men ja - det er jo bare ikk det jeg "søger"... Jeg søger den der bestemte mandighed, rå muskler, osv.  Men ja, måske skal jeg bare sige det til ham - finde nogle klip fra film, (ved så godt at det er jo enormt indstuderet), men for at han kan få en ide... Men tror også på, at der helt automatisk kommer mere, når vi begge træner.

Jeg ved jo, at han selv er lidt ked af at han har taget på, og han ville da også gerne have meget mere tydelige muskler end hvad han har nu. Og jeg kender godt den sårbarhed, der ligger deri... Men ja, jeg tænker, at jeg må være lidt mere tålmodig, og så tænke mig til, hvordan det vil være når han begynder at træne. For er nærmest ikk i tvivl om, at jeg vil finde ham lækker der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2014

Moar2011

Anonym skriver:

Jamen, det er jo det...

Og ja, man kan gøre brug af grin og sjov, og det gør vi egentlig også tit... Men ja - det er jo bare ikk det jeg "søger"... Jeg søger den der bestemte mandighed, rå muskler, osv.  Men ja, måske skal jeg bare sige det til ham - finde nogle klip fra film, (ved så godt at det er jo enormt indstuderet), men for at han kan få en ide... Men tror også på, at der helt automatisk kommer mere, når vi begge træner.

Jeg ved jo, at han selv er lidt ked af at han har taget på, og han ville da også gerne have meget mere tydelige muskler end hvad han har nu. Og jeg kender godt den sårbarhed, der ligger deri... Men ja, jeg tænker, at jeg må være lidt mere tålmodig, og så tænke mig til, hvordan det vil være når han begynder at træne. For er nærmest ikk i tvivl om, at jeg vil finde ham lækker der

Så se filmene med ham, få det gode ud af det ..

evt bakke ham op i at han gerne vil træne og at han kommer igang ligeså snart han har overblikket til at gøre det ..

støtte hinanden, og hjælpe hinanden ..

igen, samle appetit ude og spise hjemme.

rom blev heller ikke bygget på en dag

OG ja gu fanden ser de trænet mænd godt ud MEN har de så det indre som din kæreste har? selvom han ikke er veltrænet ..

jeg tror du tænker for meget på det din kæreste ikke har, isted for på det han har.. ?? (bare en tanke) ..

Anmeld

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

Så se filmene med ham, få det gode ud af det ..

evt bakke ham op i at han gerne vil træne og at han kommer igang ligeså snart han har overblikket til at gøre det ..

støtte hinanden, og hjælpe hinanden ..

igen, samle appetit ude og spise hjemme.

rom blev heller ikke bygget på en dag

OG ja gu fanden ser de trænet mænd godt ud MEN har de så det indre som din kæreste har? selvom han ikke er veltrænet ..

jeg tror du tænker for meget på det din kæreste ikke har, isted for på det han har.. ?? (bare en tanke) ..

Det er helt sikkert også min tilgang til ham...  

Og kan godt se, at det kan fremstå som om jeg ikk tænker på alt det gode han har og er. Men det gør jeg... Og jeg sætter stor pris på ham Og vi snakker godt sammen, - men derfor kan der jo godt være område hvor man er lidt ømtålelige, og dette tror jeg måske godt kunne være et for ham. Men vil selvfølgelig støtte ham, og helt sikkert også bakke ham om omkring træningen. Det er klart

Jeg kan selvfølgelig ikk vide hvordan fyrene i fitnesscentreret er, men forstår godt din pointe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.