Jeg går rundt med nogle tanker og følelser, som jeg egentlig gerne vil af med, for at høre om jeg er total skør? 
Sagen er den, at jeg elsker min kæreste enormt højt, han er min bedste ven og vi er også gode som partnere. Vores sexliv har været til tider ikk-eksisterende, bl.a. pga. min stress og mere og mere dårlige selvtillid. Jeg har i den periode vi har været sammen taget på og taget på - grundet mange ting. Det har min kæreste også, dog ikk ligeså meget som mig, og jeg ved det også går ham på... Jeg har så sat mig for, at det skal der gøres noget ved(!), og det rykker også i den rigtige retning, stille og roligt.
Jeg er så begyndt at træne tre gange om ugen, og går ture. Turene går jeg som oftest sammen med min kæreste (og så er jeg også begyndt at gøre det sammen med nogle nye veninder). Min kæreste og jeg har snakket om vi begge skal træne, (dog skal min kæreste lige lidt mere ind i sit nye job), men han tænker engang i slutningen af marts er han klar.
Jeg har det SÅ fedt med at være igang med at træne igen (har haft en pause mere eller mindre på 4,5 år). Men synes også der er lidt en bagside - og det er den jeg er skamfuld over.
Jeg synes der er flere af fyrene nede i fitnesscentreret som er ret lækre, og det får mig til at tænke på, alt det som jeg "ikk har nået"-agtigt, eftersom at min kæreste og jeg flyttede sammen ret hurtigt efter vi begyndte at komme sammen, jeg var dengang 19, jeg er 24 i dag. Men ej, helt seriøst, så tænker jeg, hvor fedt det må være at være helt nyforelsket igen, hvor fedt det må være at blive forført af en anden mand, osv. Jeg fortryder også, at specielt en fyr, som jeg har været vild med (inden min kærestes-tid) og som jeg også er stensikker på, kunne lide mig, - at jeg ikk tog skridtet og bare kyssede ham? Hvorfor sidder jeg tilbage og fortryder?
Hvad jeg tilgengæld ikk savner - det er al den usikkerhed, desperathed, osv. der også kan ligge i, at jeg i hvert fald er single...
Men måske bunder det hele i, at jeg savner den side af min kæreste? Den forførelse og bekræftelse... Måske det vil automatisk komme, når jeg kan se min kæreste nede i fitnessscentret?
Under alle omstændigheder, så går det mig på - og jeg ville for ingenting undvære min kæreste, han er det allerbedste der er sket for mig, og jeg elsker ham over alt. Han skal være far til mine børn og vi skal blive grå og gamle sammen... Og jeg værdsætter det vi har sammen.
Hvilket også er derfor disse følelser gør ondt... De er på den ene måde rare, - men de gør mig også skamfuld 
Er jeg helt mærkelig?