Shoppetur til København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2014

MyLove E

Laulund87 skriver:

Hvis du skulle på shoppetur til København med en veninde fra torsdag-søndag, hvor mange penge ville du så tage med?

Der skal være til shopping, et par caféture og så skal vi nok spise ude en aften.

Vil selvfølgelig tage så mange med som muligt Men vil lige høre hvad I tænker?

Ved det ikke men ja som Stine siger 3000kr..

Men søde du ved godt det er bare København, du kan godt bruge danske kroner der, så du kan jo hæve. For de har faktisk alm banker der over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

Dr. House

Laulund87 skriver:

Hvis du skulle på shoppetur til København med en veninde fra torsdag-søndag, hvor mange penge ville du så tage med?

Der skal være til shopping, et par caféture og så skal vi nok spise ude en aften.

Vil selvfølgelig tage så mange med som muligt Men vil lige høre hvad I tænker?

Sidst jeg var i København hos min kære veninde, brugte vi 5000 kroner på en weekend. Spise stederne var forholdsvis dyre, og jeg fandt alt for mange fede ting derover.

Så ikke mindre end et par tusinde 

Anmeld

13. marts 2014

modesty

Laulund87 skriver:

Ingen dankort, jeg tager kontanter med..

Vi går nok mest i H&M og butikker i den dur. Vil selvfølgelig have så mange med som muligt Håber på mindst 3000 kr.

Det lyder umiddelbart som et meget rimeligt beløb, synes jeg.

Anmeld

13. marts 2014

Laulund87

MyLove E skriver:

Ved det ikke men ja som Stine siger 3000kr..

Men søde du ved godt det er bare København, du kan godt bruge danske kroner der, så du kan jo hæve. For de har faktisk alm banker der over

Ikke når man er så gammeldags at man sparer op derhjemme og ellers hæver penge Jeg skal vide præcis hvor mange penge jeg kan bruge, også så jeg ikke bruger for mange..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.