Shoppetur til København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
13 svar
8 synes godt om
13. marts 2014

Laulund87

Hvis du skulle på shoppetur til København med en veninde fra torsdag-søndag, hvor mange penge ville du så tage med?

Der skal være til shopping, et par caféture og så skal vi nok spise ude en aften.

Vil selvfølgelig tage så mange med som muligt Men vil lige høre hvad I tænker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

Loa

Årh puha det vil jeg slet ikke kunne sætte et beløb på.
Men lyder skide hyggeligt Og er kun lidt misundelig

Anmeld

13. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nok omkring 3000-4000 kr, når der nu også medregnes mad og drikkevarer, udover shoppingen... Vh stine

Anmeld

13. marts 2014

morethanperfect

Laulund87 skriver:

Hvis du skulle på shoppetur til København med en veninde fra torsdag-søndag, hvor mange penge ville du så tage med?

Der skal være til shopping, et par caféture og så skal vi nok spise ude en aften.

Skal i bo på hotel ?

Anmeld

13. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det kommer an på hvor meget der skal shoppes og i hvilke butikker, men mellem 4 - 5000kr

Anmeld

13. marts 2014

modesty

Så mange som muligt. 

Det er jo umuligt at svare på, da jeg ikke ved hvilke butikker I har tænkt jer at gå i, hvordan økonomien ellers er derhjemme o.s.v. Men har du ikke et dankort??

Til orientering kan jeg sige at et cafébesøg med f.eks en sandwich eller salat og en drikkevare nok kommer til at ligge omkring de 150 kr. Men altså, man kan jo også bare hapse en hotdog i en pølsevogn.

At gå ud at spise på en ordentligt restaurant lander nok omkring de 3-400 hvis man gerne vil have et par retter og et glas vin eller to. Men igen, her kan det også gøres væsentligt billigere hvis man kan nøjes med en burger og en cola.

Anmeld

13. marts 2014

Laulund87

Loa skriver:

Årh puha det vil jeg slet ikke kunne sætte et beløb på.
Men lyder skide hyggeligt Og er kun lidt misundelig

Jeg glæder mig også for sindssygt

Anmeld

13. marts 2014

Laulund87

StineW79 skriver:

Nok omkring 3000-4000 kr, når der nu også medregnes mad og drikkevarer, udover shoppingen... Vh stine

Det er faktisk også det beløb jeg meget håber på at kunne skrabe sammen

Anmeld

13. marts 2014

Laulund87

morethanperfect skriver:

Skal i bo på hotel ?

Nej vi skal bo hos min venindes familie og hun giver togrejsen..

Anmeld

13. marts 2014

Laulund87

modesty skriver:

Så mange som muligt. 

Det er jo umuligt at svare på, da jeg ikke ved hvilke butikker I har tænkt jer at gå i, hvordan økonomien ellers er derhjemme o.s.v. Men har du ikke et dankort??

Til orientering kan jeg sige at et cafébesøg med f.eks en sandwich eller salat og en drikkevare nok kommer til at ligge omkring de 150 kr. Men altså, man kan jo også bare hapse en hotdog i en pølsevogn.

At gå ud at spise på en ordentligt restaurant lander nok omkring de 3-400 hvis man gerne vil have et par retter og et glas vin eller to. Men igen, her kan det også gøres væsentligt billigere hvis man kan nøjes med en burger og en cola.

Ingen dankort, jeg tager kontanter med..

Vi går nok mest i H&M og butikker i den dur. Vil selvfølgelig have så mange med som muligt Håber på mindst 3000 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.