Synes den er svær denne her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

M (: skriver:

Så er det bare i gang med at træne NU! Han må være alene flere timer med far, eller måske passes af bedsteforældre m.m. Det vil alt sammen lette indkøringen, og der er ingen grund til at trække pinen til maj, hvis I kan gøre overgangen blødere ved at begynde nu. 

Var præcis også det vi snakkede om nu her heldigvis er hans farfar en meget tålmodig mand og vil meget gerne passe Marcus. Så tror jeg også vi går igang og farmand har også tænkt over han så må tage fri hvis det er nødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

LMX skriver:

Du kan sagtens køre ham ind på 1 dag. Og han er i kyndige hænder og vil sikkert ikke være morsyg når han er hos DP'er. Min datter var også utroligt morsyg og også ked af det de første par uger da jeg afleverede hende. Men 2 min efter jeg var kørt fik jeg en sms fra min søde DP'er at nu hyggede hun sig.

Tror vist bare vi mødre er lidt for pylrede! 

Og JA din skolestart er vigtig så den skal du ikke gå glip af.

Håber det også er sådan med Marcus men vi har fået snakket ordentlig om det nu og vi begynder og få farfar til at passe og farmand også selv tager ham lidt. Også må farmand også tage fri hvis det er nødvendigt for vi er meget enige i at jeg ikke vil have min uddannelse udskudt til september selvom jeg har barsel til august..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.