Synes den er svær denne her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
11 svar
11 synes godt om
13. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

Har fået dagplejeplads til min søn fra 1 maj men har også fået Elevplads fra 2 maj så kan ikke nå og kører ham ind da dagplejemoren har ferie op til der skal starte nye. Hun ville så tilbyde mig en anden plads men de er vist ret langt fra hvor vi bor og fra stationen også er jeg bange for jeg ikke kan nå i skole til tiden. Åh Gud jeg er snart ved at løbe tør for ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

Michael healer

Har fået dagplejeplads til min søn fra 1 maj men har også fået Elevplads fra 2 maj så kan ikke nå og kører ham ind da dagplejemoren har ferie op til der skal starte nye. Hun ville så tilbyde mig en anden plads men de er vist ret langt fra hvor vi bor og fra stationen også er jeg bange for jeg ikke kan nå i skole til tiden. Åh Gud jeg er snart ved at løbe tør for ideer

Hej

Har du prøvet at snakke med der hvor du skal starte elevplads, om der er mulighed for at rykke opstarts dato, så du kan nå at få din søn kørt ind i dagplejen ?

Anmeld

13. marts 2014

Nemesis

hvad med at snakke med dem hvor du har fået elevplads og spørge om du kan starte en uge senere??

Eller evt. starte med mindre tid. Spørg dem og fortæl dem som det er, at du først har fået plads fra dagen før du skal starte og mangler indkøring.

Anmeld

13. marts 2014

CaWi

MiichellaMalou skriver:

Kan du ikke ringe til din elevplads, og høre om du kan have korte dage den første uge, eller om du kan starte en uge, eller bare et par dage senere?

Anmeld

13. marts 2014

serinasmor

MiichellaMalou skriver:

Der er ingen der siger at indkøring SKAL tage 1 uge ... Du har 1 dag og så er det vel sådan det er ... Snak evt med dp og skole/elevplads om hvordan det kan hænge bedst sammen for alle parter ... Måske kan du med fordel kun være på elevpladsen kort tid på dag 1

Anmeld

13. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

Nemesis skriver:

hvad med at snakke med dem hvor du har fået elevplads og spørge om du kan starte en uge senere??

Eller evt. starte med mindre tid. Spørg dem og fortæl dem som det er, at du først har fået plads fra dagen før du skal starte og mangler indkøring.

Det er skole start præcis den dag og vil helst heller ikke gå glip af de første uger da man får det praktiske af vide og folk lærer hinanden og kende.

Anmeld

13. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

CAWI skriver:

Kan du ikke ringe til din elevplads, og høre om du kan have korte dage den første uge, eller om du kan starte en uge, eller bare et par dage senere?

Det er nemlig skole start der med alt praktisk Info, og hvor man lærer hinanden og kende. Og hvis man ikke rigtig er der de dage har jeg oplevet at det er svært at komme ind og lærer de andre og kende

Anmeld

13. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

serinasmor skriver:

Der er ingen der siger at indkøring SKAL tage 1 uge ... Du har 1 dag og så er det vel sådan det er ... Snak evt med dp og skole/elevplads om hvordan det kan hænge bedst sammen for alle parter ... Måske kan du med fordel kun være på elevpladsen kort tid på dag 1

Min søn er meget morsyg så tør slet ikke sige hvor lang tid det kan tage. Hans far kan ikke tage ham i nogen timer uden helvede bryder løs så er meget nervøs for hvordan det vil gå i dagpleje.

Anmeld

13. marts 2014

M (:

MiichellaMalou skriver:

Min søn er meget morsyg så tør slet ikke sige hvor lang tid det kan tage. Hans far kan ikke tage ham i nogen timer uden helvede bryder løs så er meget nervøs for hvordan det vil gå i dagpleje.

Så er det bare i gang med at træne NU! Han må være alene flere timer med far, eller måske passes af bedsteforældre m.m. Det vil alt sammen lette indkøringen, og der er ingen grund til at trække pinen til maj, hvis I kan gøre overgangen blødere ved at begynde nu. 

Anmeld

13. marts 2014

LMX

Du kan sagtens køre ham ind på 1 dag. Og han er i kyndige hænder og vil sikkert ikke være morsyg når han er hos DP'er. Min datter var også utroligt morsyg og også ked af det de første par uger da jeg afleverede hende. Men 2 min efter jeg var kørt fik jeg en sms fra min søde DP'er at nu hyggede hun sig.

Tror vist bare vi mødre er lidt for pylrede! 

Og JA din skolestart er vigtig så den skal du ikke gå glip af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.