Hurra for det danske retssystem ( endelig )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2014

Anonym trådstarter

loop skriver:

Det er godt nok et tyndt grundlag lyder det til. 17 måneder er godt nok lang tid. Føj siger jeg bare. Hvad med arbejde? Det har han vel også mistet? Har han børn?

Jeg skammer mig over det danske retssystem og især lovgivningen. En mand der voldtager, eller misbruger børn, får jo ikke engang så høj en straf.

Det er så tyndt et grundlag, at det ik holdt i landsretten! Havde han accepteret den dom han fik på 2 år til at starte med, kun han have været løsladt efter de første 8 mdr'er, men pga han jo ankede dommen, sku han blive i fængsel indtil sagen ku komme for landsretten. Nu er sagen heldigvis afsluttet, og han blev fuldstændig frikendt.

Ja han har mistet sit job! 

De har ik børn, men inden han kom i fængsel, havde de været igang lidt mere end et års tid, hvor det ik lykkedes. Og hvem ved, nu ka det jo så være for sent ( de bliver begge 37 i år )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

loop

Anonym skriver:

Det er så tyndt et grundlag, at det ik holdt i landsretten! Havde han accepteret den dom han fik på 2 år til at starte med, kun han have været løsladt efter de første 8 mdr'er, men pga han jo ankede dommen, sku han blive i fængsel indtil sagen ku komme for landsretten. Nu er sagen heldigvis afsluttet, og han blev fuldstændig frikendt.

Ja han har mistet sit job! 

De har ik børn, men inden han kom i fængsel, havde de været igang lidt mere end et års tid, hvor det ik lykkedes. Og hvem ved, nu ka det jo så være for sent ( de bliver begge 37 i år )

Hvor er det altså trist. Det er jo at ødelægge hans liv. Den tid kommer jo aldrig tilbage igen.

Anmeld

14. marts 2014

Anonym trådstarter

loop skriver:

Hvor er det altså trist. Det er jo at ødelægge hans liv. Den tid kommer jo aldrig tilbage igen.

Ja vi har alle været rigtig kede af det på deres vejne! "Heldigvis" har min søster en rigtig god veninde, som gik fra sin kæreste på et tidspunkt, og manglede et sted at bo, så hun flyttede ned til min søster. De har så lavet mad sammen osv, og hvis ik hun var flyttet ind, tror jeg simpelhen min søster havde fået et sammenbrud. Hun fik slet ik lavet mad til sig selv og tabte sig en del, de første par mdr'er. Vi var så bekymret for hende!! 

Og nu ska de jo så til at ha et normalt sammenliv sammen igen, efter 17 mdrer, hvilket jeg da ville syntes ku være rigtig svært! Men håber at de snart får deres ønske opfyldt med baby og bryllup, for ved at de vil blive de bedste forældre i hele verden!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.