Vil i krydse fingrer for mig??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Det er jo det, og øvelsen er jo meget sjov 

Jeg må indrømme at ikke gør SÅ ondt (men lidt jo) at man få en bio. SA er meget meget værre fysisk og psykisk

Men fedt st jeg kan tro på min krops signaler

Jeg har ikke prøvet en SA så det ved jeg ikke så meget om. Men jeg kunne da forestille mig at det var værre.
Jeg synes heller ikke det var så slemt med en bio - netop fordi det var så tidligt i forløbet. Selvfølgelig blev jeg lidt skuffet... men havde på fornemmelsen at noget var galt, så jeg var jo lidt forberedt på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2014

Frk.S

Anonym skriver:

Og tillykke forresten

Tak.

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Da jeg blev gravid fik jeg også umiddelbart efter sex den der "jeg tror vi har lavet en baby-følelse" - og jep, 14 dage senere testede jeg bragende positiv. 

Min mor har ved flere af sine graviditeter haft samme følelse. 

For at din fornemmelse holder stik. 

Det er spøjst at man kan føle sådan når videnskaben taler imod. Det er lige før man føler man gør noget forkert Men fedt at jeg ikke er alene, tak for delingen

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

Åh, havde ikke lige set denne update inden jeg svarede.. Øv øv, håber I rammer plet igen i næste cyklus. 

TakDet er åbenbart ikke ramme plet der er problemet Nærmere udvikling/sætte sig fast. Men forhåbentlig ændre det sig, øvelsen i at ramme plet mindskes ihvertfald ikke

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg har ikke prøvet en SA så det ved jeg ikke så meget om. Men jeg kunne da forestille mig at det var værre.
Jeg synes heller ikke det var så slemt med en bio - netop fordi det var så tidligt i forløbet. Selvfølgelig blev jeg lidt skuffet... men havde på fornemmelsen at noget var galt, så jeg var jo lidt forberedt på det.

Uhh ja ve-ligne smerter, masser af blod med "klumper" i. Brr ønsker det ikke for min væreste fjende

Det her er jo "bare" mens der er fortideligt på den. Ikke at det at miste ikke gør ondt men jeg skal i det mindste ikke føle/se det hele igen... 

Anmeld

16. marts 2014

M (:

Anonym skriver:

Det er spøjst at man kan føle sådan når videnskaben taler imod. Det er lige før man føler man gør noget forkert Men fedt at jeg ikke er alene, tak for delingen

Ja, men der må jo være mere mellem himmel og jord, når man kan få den fornemmelse. Jeg har aldrig hverken før eller siden haft den følelse, og det er da også den eneste gang jeg har været gravid. 

Anmeld

16. marts 2014

M (:

Anonym skriver:

TakDet er åbenbart ikke ramme plet der er problemet Nærmere udvikling/sætte sig fast. Men forhåbentlig ændre det sig, øvelsen i at ramme plet mindskes ihvertfald ikke

Håber snart det bliver jeres tur - sender i hvert fald en masse babyklister i jeres retning! 

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

Håber snart det bliver jeres tur - sender i hvert fald en masse babyklister i jeres retning! 

Tak det kan bruges

Anmeld

16. marts 2014

Anonym trådstarter

Ja, men der må jo være mere mellem himmel og jord, når man kan få den fornemmelse. Jeg har aldrig hverken før eller siden haft den følelse, og det er da også den eneste gang jeg har været gravid. 

Det er jo det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.