Vil i krydse fingrer for mig??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.397 visninger
28 svar
19 synes godt om
13. marts 2014

Anonym trådstarter

Wow jeg tror sgu jeg er gravid

Jeg har dog først testdag den 20/03 men et eller andet fortæller mig at det er nu

Jeg har egentlig ikke nogle symptomer udover hovedepine og træthed meeen de er jo trofaste følgesvende i perioder normalt

Der er bare et eller andet.... Og det giver helt sommerfugle i maven

Efter 1 barn og 2 SA på 12 år er det første gang jeg oplever dette, så søde damer vil i ikke nok krydse fingrer (eller kaste babystøv denne vej) Jeg kunne virkelig godt bruge det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

asff

Anonym skriver:

Jeg har dog først testdag den 20/03 men et eller andet fortæller mig at det er nu

Jeg har egentlig ikke nogle symptomer udover hovedepine og træthed meeen de er jo trofaste følgesvende i perioder normalt

Efter 1 barn og 2 SA på 12 år er det første gang jeg oplever dette, så søde damer vil i ikke nok krydse fingrer (eller kaste babystøv denne vej) Jeg kunne virkelig godt bruge det

Anmeld

13. marts 2014

Anonym trådstarter

asff skriver:

Tak

Anmeld

13. marts 2014

Emilie91

Anonym skriver:

uuuh hvor vildt du kan have sådan en følelse i kroppen Jeg håber virkelig for jer at den er der nu så der bliver krydset alt her fra ... 

Anmeld

13. marts 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

uuuh hvor vildt du kan have sådan en følelse i kroppen Jeg håber virkelig for jer at den er der nu så der bliver krydset alt her fra ... 

Ja det føles også helt forkert at være så selvsikker og så meget i tvivl, for det her kan man jo ikke

Men Tak

Anmeld

13. marts 2014

Frk.S

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Tak

Anmeld

14. marts 2014

Anonym trådstarter

Lige en Update: tig en gtest idag (i know der er chance for falsk negativ og bio) men er bare SÅ nysgerrig om heg har ret

Og ved i hvad den er meget meget svag positiv så nu skal den bare udvikle sig og blive den dejlige spire

Anmeld

14. marts 2014

asff

Anonym skriver:

Lige en Update: tig en gtest idag (i know der er chance for falsk negativ og bio) men er bare SÅ nysgerrig om heg har ret

Og ved i hvad den er meget meget svag positiv så nu skal den bare udvikle sig og blive den dejlige spire

tillykke!!

Anmeld

14. marts 2014

Clisolka

Du får hermed en masse babystøv kastet efter dig - og så krydser jeg alt hvad jeg kan! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.