Baby med konstant mavevrøvl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

Mammalisbeth

Janne T. skriver:

Jeg har brug for jeres tanker om dette, hvad i forestiller jer og om i har erfaring.

James har bøvl med maven og har haft det meget meget længe. Hvis nu vi skal gøre en kort historie lang skifter han mellem at have helt hård mave og helt tynd mave. Kan ikke huske hvornår han sidst har haft normal afføring. Hver gang han får de perioder med tynd mave, står det på relativt længe, altså 1+ uge, og hans hud bliver helt smadret og væsker på numsen

Jeg føler mig 99% sikker på det ikke er en mavevirus han får. Der er intet i VS eller omgangskredsen og har ikke været det nogen af gangene, og ingen af os herhjemme har haft noget, og normalt er der altid mindst EN (og typisk alle) der bliver smittet herhjemme hvis én af os har det.

Det er først i dag jeg har set det store billede. Jeg har tænkt, de gange han har haft hård mave "nåh, det var synd - vi må give ham endnu mere væske", og så er det så skiftet til tynd, hvor jeg har tænkt: "Øv, sikke uheldigt" og ikke så meget andet. I dag gik det dårlige afføringsmønster op for mig. Og jeg vil lige sige han drikker MASSER, så manglende væske forklarer ikke den hårde mave.

Jeg tænker self. i noget allergi/intolerance/noget helt tredje.. Jeg skal tale med lægen i morgen. Hvad tænker i?

Ps. Beklager billedte af Rose, kan ikke få lov at slette det

Gå til lægen! Det er det han/hun er der for.

kh lgn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

StudPsyk

Gå til lægen! Det er det han/hun er der for.

kh lgn

Læs hele indlægget! Det er det det er der for Som jeg også har skrevet i første indlæg, skal jeg tale med lægen i morgen. Jeg har ikke tænkt mig at et babyforum skal komme med en fuldstændig diagnose af mit barn, men det er rart med erfaringer og tanker, så man har nogle forslag at komme med, når man taler med lægen 

Anmeld

12. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Janne T. skriver:

Læs hele indlægget! Det er det det er der for Som jeg også har skrevet i første indlæg, skal jeg tale med lægen i morgen. Jeg har ikke tænkt mig at et babyforum skal komme med en fuldstændig diagnose af mit barn, men det er rart med erfaringer og tanker, så man har nogle forslag at komme med, når man taler med lægen 

Lige præcis

Ville også spørge for ligesom at berolige mig selv med at jeg ikke var alene med det hvis der var noget galt...

at man så vidste okay det her er noget der er andre der er kommet levende igennem uden de større problemer

Anmeld

12. marts 2014

StudPsyk

Skal nok svare enkeltvis i morgen men et på vej i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.