Janne T. skriver:
Jeg har brug for jeres tanker om dette, hvad i forestiller jer og om i har erfaring.
James har bøvl med maven og har haft det meget meget længe. Hvis nu vi skal gøre en kort historie lang skifter han mellem at have helt hård mave og helt tynd mave. Kan ikke huske hvornår han sidst har haft normal afføring. Hver gang han får de perioder med tynd mave, står det på relativt længe, altså 1+ uge, og hans hud bliver helt smadret og væsker på numsen 
Jeg føler mig 99% sikker på det ikke er en mavevirus han får. Der er intet i VS eller omgangskredsen og har ikke været det nogen af gangene, og ingen af os herhjemme har haft noget, og normalt er der altid mindst EN (og typisk alle) der bliver smittet herhjemme hvis én af os har det.
Det er først i dag jeg har set det store billede. Jeg har tænkt, de gange han har haft hård mave "nåh, det var synd - vi må give ham endnu mere væske", og så er det så skiftet til tynd, hvor jeg har tænkt: "Øv, sikke uheldigt" og ikke så meget andet. I dag gik det dårlige afføringsmønster op for mig. Og jeg vil lige sige han drikker MASSER, så manglende væske forklarer ikke den hårde mave.
Jeg tænker self. i noget allergi/intolerance/noget helt tredje.. Jeg skal tale med lægen i morgen. Hvad tænker i?
Ps. Beklager billedte af Rose, kan ikke få lov at slette det
Gå til lægen! Det er det han/hun er der for.