Hvad kan jeg gøre for at glemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

TNBC

Anonym skriver:

Synes det her er så flovt at fortælle, men har brug for et råd.

Har været on/off med denne her mand gennem flere år nu. I vinters fandt vi så ud af at jeg var gravid - og for langt henne til at få en abort. 
Vi var lige gået ind i en off-periode, så timingen kunne ikke være værre, men vi prøvede at samarbejde så godt det var muligt.... Eller...

Han svigtede mig så til samtlige scanninger, og fandt på dårlige undskyldninger for ikke at tage med. 
Men her kommer så det 'store' problem... På et tidspunkt bad han mig om at hjælpe ham med noget på hans facebookprofil, hvilket der ikke var noget unormalt i, da han ikke er så god til IT. Han gav mig sin email og kode, da vi sad i hver vores by.
Da jeg var derinde 'kom jeg til' at tjekke hvem han havde haft skrevet med, eftersom han havde virket ret hemmelighedsfuld og var begyndt at bruge sin tlf unormal meget når vi var sammen. Jeg fandt så ud af at han skrev med en anden pige (vi var ikke kærester eller sådan, men dyrkede stadig sex - og han vidste at jeg stadig havde følelser for ham, og de følelser blev jo også forstærket af at vi skulle have et barn, selvom det ikke havde været vores plan). 
Til min store overraskelse havde denne pige sendt en del frække billeder af sig selv, og skrevet lange deltajerede beskeder til ham om hvordan hun ville sutte hans ***. Og alt muligt andet....
Det der så gjorde mig mest flov var at han en dag havde skrevet med hende, og samtalen var blevet ret lummer. Og så var han blevet liderlig og havde skrevet til mig (altså frække beskeder)... 
Jeg havde jo bare troet at det var kommet lidt ud af det blå, men pludselig fandt jeg så årsagen til hans initiativ til at skrive sådan til mig - nemlig hende.... Følte mig så flov og rasende da jeg fandt ud af det... 
Og det værste er at han en enkelt gang blev helt vildt sur fordi jeg sagde nogle mindre pæne ting om hende - men helt ærligt, så kunne jeg ikke lige 'håndtere' at hun lige kunne få sig selv til at skrive sådan og sende sådan nogle billeder til en mand, der skal til at have et barn OG SOM HUN ALDRIG HAVDE MØDT.....

Men ja.... Efter at jeg havde konfronteret ham og sagt at det var mig eller hende stoppede de med at skrive, og han begyndte så at koncentrere sig om at han skulle være far. Men jeg var (er) næsten konstant vred på ham, hvilket gør at han er ekstremt ked af det - og så prøver han at gøre mig glad for at vise at han fortryder og er ked af det.. 

Og jeg fortalte at jeg ville prøve at glemme det - da vi trods alt ikke var et par og at vi skulle fokusere på vores barn. 

Men nu er han begyndt at lave sjov med at han skal rende rundt og score kvinder - med babyen som "lokkemad"... Hvilket får alle de "gamle" følelser af svigt, vrede og had op i mig. Og så blev jeg lige helt vildt gal på ham, fordi jeg har bemærket at han igen er begyndt at skrive meget med en (denne gang en frisør - "og så kunne de være at vi alle sammen kunne blive klippet gratis"....... ).
Han siger så at det er ren og skær venskabeligt, og at hans fokus er på vores barn (og mig) nu.... Men jeg stoler simpelthen ikke på ham, og jeg er ekstremt flov.....

Hvad kan jeg gøre for at glemme det? Og har jeg overhovedet ret til at være så gal som jeg er? 

Vil virkelig bare gerne glemme det, så jeg kan nyde min graviditet (det gør jeg også i forvejen - men alle de konflikter gør det sommetider svært) og ikke behøver at tage 110% afstand til ham fordi jeg ikke vil være sur hele tiden..... 
Ved godt at det kan virke meget barnligt, men det gør simpelthen så ondt. Og vil så gerne lære at glemme det... 

Han har jo ikke gjort noget forkert, han har ikke været sammen med hende, han har SKREVET med hende, hun har sendt billeder(hendes valg) Og hun er ikke den eneste, men undskyld hva rager det dig hvad hun gør?

I er ikke kærester, så du kan ikke bestemme hvem han skriver med eller laver andet med. 
Så nej du kan ikke være gal over det, for der er ikke noget gal over. 

Jeg ville til gengæld være noget sur, hvis jeg spørg en om at lave noget profil og de så snager i mine private beskeder. Tillidsbrud. Og så siger ting om hende, om en du ikke kender. 

at han vil score piger, ja hva fanden så længe det ikke går udover barnet, er det vel hans liv. 

at han er en idiot(om scanningerne) og siger dumme ting, tja sådan er nogle mænd bare. 

Jeg tror du har følelser for ham og måske ønsker at I kan være en familie, og der er han ikke. han har det fint, hvor I er.

Man kan jo godt elske nogen, uden at det er som kæreste/kone. Du er moren til hans barn, som han elsker, og så kan han vel også gerne elske dig, bare ikke på den måde du håber på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

SandraXOXO

Det der on off halløj var fint nok i folkeskolen og i gym, men mellem voksne der snart skal ha en baby så går det altså ikke med alle de der "spil" og skuffede følelser og ting man kan bruge mod hinanden og gøre mod hinanden. Ta en snak, fortæl helt ærligt hvad du gerne vil, hør hvad han gerne vil, kom videre sammen eller hver for sig. Det er da helt forfærdeligt som i behandler hinanden nu og det vil i vel ikke byde en baby? Hvis mor og far slås med problemer så kan du være sikker på det går ud over barnet før eller siden.

Anmeld

13. marts 2014

mogms

Jeg kan ikke forstå du har mod på noget som helst med det kvaj.

Han blir far. Og det er vist det. 

Jeg ville bestemt ikke satse på et forhold med ham.  

Tror du skal spørge dig selv om du vil satse på et forhold med ham eller han bare er dit barns far. 

Anmeld

13. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes ikke du har RET til at være sur på ham, men jeg forstår dig godt. Du har følelser for ham og så er det svært ikke at føle sig såret/jaloux. 

Men at du ikke kan overskue at være kærester med ham, samtidig med at i fysisk agere som kærester og dine forventninger til ham også er de samme som hvis I var kærester er jo uholdbart. 

Tag en beslutning for I har et barn på vej. Enten er I kærester og I bliver enige om at hvad det indebærer eller også er I ikke kærester og så kan du altså ikke blande dig I hvad han laver på sin facebook, hvem han skriver med og hvem han vil score. 

Anmeld

13. marts 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Ved ikke hvordan man lige kan definere vores forhold. Men vi dyrker sex, kysser, holder i hånd og alle de der kæresteting. Men vi er ikke officielt et par. Det kan jeg ikke lige overskue at være efter han har trådt på mine følelser på den måde, heller ikke selvom jeg holder meget af ham, selvom jeg er gal/skuffet.

Men ville du ikke være gal, hvis du var on/off med en, som fortalte at han elskede dig, og så skrev sådan med en anden - hvorefter han så skrev til dig udelukkende fordi HUN havde gjort ham "vild i varmen"?

Jeg ville være ked af det jo.. 

Men kunne ikke stille noget op eftersom man ikke er kærester. 

Kan du ikke overskue at være i et forhold? 

Hvorfor så "udnytte" dine følelser på at være sammen med en overhovedet i længere tid on/off? 

Jeg er ikke selv til on/off, da jeg mener det er at spille på ens følelser 

Enten er man klar.. Eller så er man ikke. 

Dette finger man hurtigt ud af i min verden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.