Dag 46... og frustreret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2014

Købmagerkonen

PB2013 skriver:

Syns det lyder som om gennembrudsblødninger du har, det vil sige du ikk har haft ægløsning i den cyklus og på et tidspunkt udskiftes slimhinden alligevel.. Det tyder på at dine hormoner ikk er faldet helt på plads endnu efter din sa, men der vil cyklus ofte være lang og uregelmæssig.. �� håber snart din krop er klar og du står med to streger..

Jeg håber også bare snart jeg får min menstruation... jeg har aldrig før gået så længe uden der skete noget som helst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2014

Købmagerkonen

NNL skriver:

Havde selv en SA inden jeg blev gravid med min søn og kender godt følelsen af ikke at kunne vente mere efterfølgende. Min cyklusser var dog meget regelmæssige, men jeg prøvede alligevel Bidro Gelé Royal, som skulle hjælpe med at give mere regelmæssig cyklus og øge frugtbarheden. Efter 1½ mdr med det, blev jeg gravid... Ved selvfølgelig ikke om det var et tilfælde Der gik i alt 6 mdr fra SA til ny graviditet, og 11 mdr fra jeg smed pillerne.

Held og lykke, håber for dig den er der nu og at du bare er en af dem der først kan få en positiv test sent...

Tusind tak, jeg vil da lige se nærmere på det der Gelé

Jeg tror nu ikke jeg er gravid... har testet undervejs og har ingen symptomer, så det er bare frustrerende at min menstruation ikke bare kommer!

Tillykke med din lille dreng, jeg håber snart jeg er ligeså heldig

Anmeld

13. marts 2014

Købmagerkonen

Lrm skriver:

Nej! Det tog 2,5 mdr at blive gravid men ende som sagt med en sa nu er kroppen langt om længe klar til vi prøver igen!

Det er nogenlunde det samme hos mig. Var kun 2 mdr om at blive gravid. Det endte jo så desværre i en SA - og nu er jeg så i 3. (lange, lange, lange) cyklus...

Anmeld

13. marts 2014

Lrm

FruOlsen skriver:

Det er nogenlunde det samme hos mig. Var kun 2 mdr om at blive gravid. Det endte jo så desværre i en SA - og nu er jeg så i 3. (lange, lange, lange) cyklus...

Er kun i første! Så nu må vi se!!! Er lidt spændt....

Anmeld

14. marts 2014

NNL

FruOlsen skriver:

Tusind tak, jeg vil da lige se nærmere på det der Gelé

Jeg tror nu ikke jeg er gravid... har testet undervejs og har ingen symptomer, så det er bare frustrerende at min menstruation ikke bare kommer!

Tillykke med din lille dreng, jeg håber snart jeg er ligeså heldig

Det skal lige siges at jeg har en veninde med meget lange cyklusser (50+), hvor hun efter Gelé Royal kom ned under 40 dage... Men igen, der er jo ingen der ved om det er tilfældigt, eller om det i givet fald virker ens på alle Deler bare min/vores erfaring ud

Håber for dig det snart er din tur 

Anmeld

18. marts 2014

Ønskebaby2015

Jeg er på 52 dagen efter sidste mens. Ingen tegn på det er på vej, tog lige et test i går for at se men stadig meget negativ, har heller ingen symptomer, såå... Venter bare og håber menses snart kommer. Havde lidt brun udflåd på 37. Dagen og det var det.  Har ellers haft en nogenlunde stabil cyklus 31,26,28. Frusterende !!! 

Anmeld

18. marts 2014

Lrm

FruOlsen skriver:

Det er jeg ked af at høre! Det er bestemt ikke sjovt

Havde du prøvet længe?

Nej 2,5 mdr to det men, nu prøver vi igen, og håber jeg er heldig i min første cyklus efter.. Krydser fingre!

Anmeld

18. marts 2014

Købmagerkonen

cpetersen skriver:

Jeg er på 52 dagen efter sidste mens. Ingen tegn på det er på vej, tog lige et test i går for at se men stadig meget negativ, har heller ingen symptomer, såå... Venter bare og håber menses snart kommer. Havde lidt brun udflåd på 37. Dagen og det var det.  Har ellers haft en nogenlunde stabil cyklus 31,26,28. Frusterende !!! 

Jeg er også på dag 52 i dag, så nu har jeg fået tid til læge på torsdag. Det er mest for lige at snakke det igennem, og fordi der er en del i familien med endometriose og andre underlivsproblemer... Men ja, det er ekstremt frustrerende og jeg føler at jeg bliver snydt for en cyklus og dermed et forsøg på at blive gravid

Anmeld

18. marts 2014

Købmagerkonen

Lrm skriver:

Nej 2,5 mdr to det men, nu prøver vi igen, og håber jeg er heldig i min første cyklus efter.. Krydser fingre!

for at den er der snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.