Dag 46... og frustreret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.251 visninger
18 svar
3 synes godt om
12. marts 2014

Købmagerkonen

Ja, som overskriften viser er jeg ved at være lidt frustreret. Jeg er nu på dag 46 i min cyklus og der er ikke tegn på hverken menstruation eller graviditet (har testet negativ flere gange).

Mine tidligere cyklusser har været:

- Smed p-pillerne: 28 dage- 35 dage
- gravid! men havde en SA ca 6+6
- 40 dage
- 31 dage
- og nu: 46 dage (indtil videre)

Er det normalt? ... eller hvad? Skal jeg bare vente?

Jeg bliver så ked af det... jeg vil intet andet end at være gravid igen efter min SA... Og ja, jeg har fået at vide jeg bare skal slappe af og lade det komme, men det er faneme svært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

cwl

FruOlsen skriver:

Ja, som overskriften viser er jeg ved at være lidt frustreret. Jeg er nu på dag 46 i min cyklus og der er ikke tegn på hverken menstruation eller graviditet (har testet negativ flere gange).

Mine tidligere cyklusser har været:

- Smed p-pillerne: 28 dage- 35 dage
- gravid! men havde en SA ca 6+6
- 40 dage
- 31 dage
- og nu: 46 dage (indtil videre)

Er det normalt? ... eller hvad? Skal jeg bare vente?

Jeg bliver så ked af det... jeg vil intet andet end at være gravid igen efter min SA... Og ja, jeg har fået at vide jeg bare skal slappe af og lade det komme, men det er faneme svært!

Kender det alt for godt. Mine cykluser er ikke så lange, men stadig ustabile efter min SA i november.. Der er desværre ikke andet for end at vente, selvom det er svært..

Jeg har to børn i forvejen og synes slet ikke ventetiden var så svær med dem. Men det er det denne gang og tror det er fordi man har været gravid og så mistet det og at man bare hurtigt gerne vil være gravid igen..

Anmeld

12. marts 2014

Købmagerkonen

cwl skriver:

Kender det alt for godt. Mine cykluser er ikke så lange, men stadig ustabile efter min SA i november.. Der er desværre ikke andet for end at vente, selvom det er svært..

Jeg har to børn i forvejen og synes slet ikke ventetiden var så svær med dem. Men det er det denne gang og tror det er fordi man har været gravid og så mistet det og at man bare hurtigt gerne vil være gravid igen..

Ja, jeg tror også det er det med at man har mistet der gør det så svært at vente på en ny graviditet... Og så har jeg ingen børn i forvejen, så det gør mig selvfølgelig også ked af det

Vi må jo bare vente lidt endnu...

Anmeld

12. marts 2014

Lrm

Kender jeres følelse 100%

har selv lige haft en sa

Anmeld

12. marts 2014

Købmagerkonen

Lrm skriver:

har selv lige haft en sa

Det er jeg ked af at høre! Det er bestemt ikke sjovt

Havde du prøvet længe?

Anmeld

12. marts 2014

cwl

Lrm skriver:

har selv lige haft en sa

det er jeg ked af at høre

Anmeld

12. marts 2014

friis

Min sidste cyklus var på 52 dage  

Anmeld

13. marts 2014

PB2013

Syns det lyder som om gennembrudsblødninger du har, det vil sige du ikk har haft ægløsning i den cyklus og på et tidspunkt udskiftes slimhinden alligevel.. Det tyder på at dine hormoner ikk er faldet helt på plads endnu efter din sa, men der vil cyklus ofte være lang og uregelmæssig.. �� håber snart din krop er klar og du står med to streger..

Anmeld

13. marts 2014

NNL

Havde selv en SA inden jeg blev gravid med min søn og kender godt følelsen af ikke at kunne vente mere efterfølgende. Min cyklusser var dog meget regelmæssige, men jeg prøvede alligevel Bidro Gelé Royal, som skulle hjælpe med at give mere regelmæssig cyklus og øge frugtbarheden. Efter 1½ mdr med det, blev jeg gravid... Ved selvfølgelig ikke om det var et tilfælde Der gik i alt 6 mdr fra SA til ny graviditet, og 11 mdr fra jeg smed pillerne.

Held og lykke, håber for dig den er der nu og at du bare er en af dem der først kan få en positiv test sent...

Anmeld

13. marts 2014

Lrm

FruOlsen skriver:

Det er jeg ked af at høre! Det er bestemt ikke sjovt

Havde du prøvet længe?

Nej! Det tog 2,5 mdr at blive gravid men ende som sagt med en sa nu er kroppen langt om længe klar til vi prøver igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.