Hjælp til at tolke mine følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Tak for dit svar.
Jeg ved det faktisk ikke helt selv og derfor jeg spørger herinde.
Tak fordi du gav dig tid til at være. Lige nu er jeg lidt forvirret og ked af det.
Men som jeg skrev så ved jeg ikke om det er pga smerterne jeg savner ham.
Eller om det er fordi jeg vitterlig ønsker vi skal være sammen.

Han skrev her for noget tid siden at han havde sagt til folk VII kke skulle være sammen mere. Og kan godt mærke jeg blev rigtig ked af det for som jeg også skrev til ham. Jeg troede ikke noget var sikkert endnu. Jeg troede vi skulle have de dage hertil at finde ud af hvad der skulle ske.
Og så sagde han at det jo gik rigtig dårligt og vi jo havde snakket om at gå fra hinanden.

Og som jeg ser det så har han vidst fået smag for at være sig selv. Og det må jeg jo acceptere. Men synes godt nok det er lidt svært lige nu. Men trygheden kan jo også gøre at jeg er ked af det.

Velbekommen

Ud fra det du nu skriver, så virker det jo næsten som om du ikke har noget valg, da han allerede mere eller mindre har valgt, det skal være slut mellem jer.

Syntes det er fejt af ham, når i havde besluttet det var en tænkepause, men tænkepauser er en svær størrelse, og en hårdt at skulle igennem.

Så måske du nu bare skal forbrede dig på, at det er slut og få det bedste ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Jeg synes bare det er så hårdt. For prøver jo og skjule mine tårer for min datter. Men der har godt nok været svært.
Jeg ønsker jo ikke hun skal se mig græde og prøver at være stærk.

Var det dit barns far der gik fra dig eller var det dig der sagde stop?

Det er okay at vise følelser for sine børn. Forældre er også kun mennesker! Jeg gik fra min søns far. Min søn var lidt over et år på det tidspunkt. Det er ikke nemt, og selvom alting kan virke uoverskueligt, så bliver det godt igen.

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Velbekommen

Ud fra det du nu skriver, så virker det jo næsten som om du ikke har noget valg, da han allerede mere eller mindre har valgt, det skal være slut mellem jer.

Syntes det er fejt af ham, når i havde besluttet det var en tænkepause, men tænkepauser er en svær størrelse, og en hårdt at skulle igennem.

Så måske du nu bare skal forbrede dig på, at det er slut og få det bedste ud af det

Ja det er vidst det jeg skal koncentrere mig om nu ikke om jeg savner ham ellerej.

Men jeg synes godt det er hårdt at han ikke vil kæmpe mere for det når vi har en datter sammen.

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det er okay at vise følelser for sine børn. Forældre er også kun mennesker! Jeg gik fra min søns far. Min søn var lidt over et år på det tidspunkt. Det er ikke nemt, og selvom alting kan virke uoverskueligt, så bliver det godt igen.

Ja hun har også set mig græde mange gange. Men det har været imens hendes far har været her.
Og nu ved jeg jo helt om hun er forvirret nok i forvejen. For hun har jo ikke set hendes far siden søndag. Og har jo spurgt til ham alle dage. Men hun har ikke spurgt til ham idag. Hun har været lidt nemmere til tårer i dag end de andre dage. Men jeg ved ikke om det er pga hun har været træt eller om det er en lille reaktion på hun ikke har set hendes far i nogle dage nu. Men når hun ikke har nævnt ham går jeg ud fra hun bare var lidt træt i dag.

Men hvis hun i forvejen er lidt forvirret over hendes far ikke er her. Synes jeg det er lidt synd hvis hun skulle se jeg græd.

Anmeld

12. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Når min mand og jeg har haft en svær periode og jeg har været i tvivl omkring mine følelser for ham, så har jeg forestillet mig ham og jeg i en kendt situation og den samme forestilling med en ukendt "ansigtsløs mand". Her har jeg prøvet at mærke efter og stille mig spørgsmålet: er det bare en eller anden mand jeg vil have eller vil jeg have ham, min mand. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men det har hjulpet mig i svære perioder

Anmeld

12. marts 2014

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Når min mand og jeg har haft en svær periode og jeg har været i tvivl omkring mine følelser for ham, så har jeg forestillet mig ham og jeg i en kendt situation og den samme forestilling med en ukendt "ansigtsløs mand". Her har jeg prøvet at mærke efter og stille mig spørgsmålet: er det bare en eller anden mand jeg vil have eller vil jeg have ham, min mand. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men det har hjulpet mig i svære perioder

Tak for svar.
Ehm tror godt jeg ved hvad du mener. Men kan ikke rigtig forestille mig noget og så mærke mine følelser i det.
Om det er et tegn på at det nok er bedst sådan her og jeg måske har brug for at være mig selv og finde mig selv igen ved jeg ikke.

Men tak for dit input

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.