Anonym skriver:
Tak for dit svar.
Jeg ved det faktisk ikke helt selv og derfor jeg spørger herinde.
Tak fordi du gav dig tid til at være. Lige nu er jeg lidt forvirret og ked af det.
Men som jeg skrev så ved jeg ikke om det er pga smerterne jeg savner ham.
Eller om det er fordi jeg vitterlig ønsker vi skal være sammen.
Han skrev her for noget tid siden at han havde sagt til folk VII kke skulle være sammen mere. Og kan godt mærke jeg blev rigtig ked af det for som jeg også skrev til ham. Jeg troede ikke noget var sikkert endnu. Jeg troede vi skulle have de dage hertil at finde ud af hvad der skulle ske.
Og så sagde han at det jo gik rigtig dårligt og vi jo havde snakket om at gå fra hinanden.
Og som jeg ser det så har han vidst fået smag for at være sig selv. Og det må jeg jo acceptere. Men synes godt nok det er lidt svært lige nu. Men trygheden kan jo også gøre at jeg er ked af det.
Velbekommen
Ud fra det du nu skriver, så virker det jo næsten som om du ikke har noget valg, da han allerede mere eller mindre har valgt, det skal være slut mellem jer.
Syntes det er fejt af ham, når i havde besluttet det var en tænkepause, men tænkepauser er en svær størrelse, og en hårdt at skulle igennem.
Så måske du nu bare skal forbrede dig på, at det er slut og få det bedste ud af det
Anmeld