Hjælp søges af Allergi eksperter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

Fuglemor

Min mand har allergi over for pollen, men også husstøvmider. Normalt tog han kun allergi piller når det var pollen sæson. Men et år var han samtidig hævet fuldstændig op i hovedet og intet hjalp. Han tog til en hudlæge der har forstand på allergi og han danner heller ikke et eller andet stof i kroppen mod svamp. Så derfor hævede hans hoved op samtidig med allergi. I dag skal han hele året rundt spise 3 allergi piller på 180 mg. Men han døjer ikke mere med allergi. Han kan endda slå græs uden problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2014

Chris86

maria_jo skriver:

Tjo, det kunne det måske godt? Har også tænkt på husstøvmider? Skal der antihistamin til?

Tror ik det hjælper... Rengøring, udluftning tit og vask
Men igen mærkeligt hvis det gir kløe i ganen??
Her klør det i gangen når jeg spiser (krydsallergi for en masse)... Ikke ved alm pollen allergi..

Anmeld

12. marts 2014

Moma

maria_jo skriver:

Har du det på samme måde? Hvad gør du for at undgå det? 

Lige nu tager jeg antihistaminer. Om 14 dage har jeg fået tid hos en akupunktør, som min kollega kender. Hun har selv prøvet akupunktøren med stor succes. Jeg håber det hjælper.

Jeg synes kun antihistaminer tager toppen, og for mit vedkommende bliver symptomerne kun værre og værre frem mod midt maj.

Anmeld

12. marts 2014

Moma

piadas skriver:

Enig i at allergi sagtens kan komme senere, så jeg ville blive tjekket igen.

Jeg har høfeber, og der er nogle krydsallergier. Fx. kan jeg ikke tåle hasselnødder som følge af høfeberen. Hvis bare jeg spiser en enkelt klør min gane helt vildt, og min hals begynder at snøre sig sammen. Mon det kan være sådan noget? Altså noget du spiser?

Jeg kan heller ikke spise hasselnødder uden det klør og brænder i ganen.

Anmeld

12. marts 2014

marie_jon

Moma skriver:

Jeg kan heller ikke spise hasselnødder uden det klør og brænder i ganen.

Puha lyder ganske rædselsfulde:-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.