Hjælp søges af Allergi eksperter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
14 svar
8 synes godt om
11. marts 2014

marie_jon

Jeg er ved at blive sindsyg! Har nu "on/off" de sidste 2-3 uger, haft allergi lignende anfald. Nyser 5-6 gange om dagen. Så løber snotten til. Ganen begynder at klø og næsen klør. Øjne er der ikke noget med. Jeg har IKKE pollen allergi. Fik en priktest på armen for 3 år siden. Den viste ikke noget. Nu er det blevet slemt igen, og det kan ikke passe at det er forkølelse? Sådan føles det slet slet ikke... Men jeg håber meget på et bud på hvad det kan være? Har ingen husdyr. På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

Chris86

Men kan det ik være du nu har pollen allergi? Ellers tænker jeg husstøvmider

Anmeld

11. marts 2014

Moma

Ja, jeg synes, det lyder som pollenallergi.

Det lyder som jeg har det for tiden. Der er meget pollen i luften. Pollenallergi kan godt komme pludseligt - det gjorde mit. 

Hvis øjne og næse løber - og udflådet er gennemsigtigt, så er det højest sandsynligt allergi og ikke forkølelse.

Anmeld

11. marts 2014

TNBC

maria_jo skriver:

Jeg er ved at blive sindsyg! Har nu "on/off" de sidste 2-3 uger, haft allergi lignende anfald. Nyser 5-6 gange om dagen. Så løber snotten til. Ganen begynder at klø og næsen klør. Øjne er der ikke noget med. Jeg har IKKE pollen allergi. Fik en priktest på armen for 3 år siden. Den viste ikke noget. Nu er det blevet slemt igen, og det kan ikke passe at det er forkølelse? Sådan føles det slet slet ikke... Men jeg håber meget på et bud på hvad det kan være? Har ingen husdyr. På forhånd tak

Du ved godt at du kan udvikle mere allergi, ik? 
Bare fordi at der ikke var noget for tre år siden, kan du sagtens have udviklet ny allergi nu. 

Jeg er lige blevet testet i efteråret, og der var jeg allergisk for to ting, nu har jeg noget til hver eneste årstid,og så to hele året. 

Det lyder som mig,jeg har mere eller mindre aldrig noget med øjnene, men nyser, hoster, bliver forkølet og føler at jeg skal dø(Ej kun meget dårlig)

Anmeld

11. marts 2014

marie_jon

Chris86 skriver:

Men kan det ik være du nu har pollen allergi? Ellers tænker jeg husstøvmider

Tjo, det kunne det måske godt? Har også tænkt på husstøvmider? Skal der antihistamin til?

Anmeld

11. marts 2014

marie_jon

Moma skriver:

Ja, jeg synes, det lyder som pollenallergi.

Det lyder som jeg har det for tiden. Der er meget pollen i luften. Pollenallergi kan godt komme pludseligt - det gjorde mit. 

Hvis øjne og næse løber - og udflådet er gennemsigtigt, så er det højest sandsynligt allergi og ikke forkølelse.

Har du det på samme måde? Hvad gør du for at undgå det? 

Anmeld

11. marts 2014

marie_jon

Yurie skriver:

Du ved godt at du kan udvikle mere allergi, ik? 
Bare fordi at der ikke var noget for tre år siden, kan du sagtens have udviklet ny allergi nu. 

Jeg er lige blevet testet i efteråret, og der var jeg allergisk for to ting, nu har jeg noget til hver eneste årstid,og så to hele året. 

Det lyder som mig,jeg har mere eller mindre aldrig noget med øjnene, men nyser, hoster, bliver forkølet og føler at jeg skal dø(Ej kun meget dårlig)

Nej det anede jeg slet ikke? Jeg må lige have lavet den test igen? Tak for svar

Anmeld

11. marts 2014

TNBC

maria_jo skriver:

Nej det anede jeg slet ikke? Jeg må lige have lavet den test igen? Tak for svar

Jeg vidste det heller ikke. 

Jeg ved ikke med pollen allergi, mener ikke det var en af dem(hvilket minder om jeg skal have styr på det inden jeg rejser...

Men jeg har fået en spray fordi jeg har allergi for noget græs, det er ligesom en næsespray, som jeg så kan bruge, hvis det er meget irriterende. 

Anmeld

11. marts 2014

piadas

Enig i at allergi sagtens kan komme senere, så jeg ville blive tjekket igen.

Jeg har høfeber, og der er nogle krydsallergier. Fx. kan jeg ikke tåle hasselnødder som følge af høfeberen. Hvis bare jeg spiser en enkelt klør min gane helt vildt, og min hals begynder at snøre sig sammen. Mon det kan være sådan noget? Altså noget du spiser?

Anmeld

11. marts 2014

Lykke:)

maria_jo skriver:

Man kan godt udvikle allergi i løbet af årene

I mine øre lyder det til at være en allergisk reaktion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.