Maria&Lukas skriver:
Liam er i dag 11 dage og vi blev indlagt på Hvidovre i lørdags pga gulsot, han ikke rigtig har energi til at spise selv og bare sover hele tiden.
Er vildt træt! Og bliver vækket hver 3. Time fordi han skal ha skiftet ble, ordnet øjne (det flyder ud med gult snask), skal vejes, prøve at amme, have sonde også skal jeg malke ud! Så når alt det er gjort har jeg ca 1,5 time til de kommer og vækker os igen.
Søndag har han så slimet og blodig afføring, så der blev taget prøve og har lige fået svar at han har mave virus så vi skal i isolation! Fedt, Lukas er så blevet smittet så min kæreste kan ikke engang besøge mig.
I går begynder mit bryst så at gøre rigtig ondt, jeg får høj feber og det brænder. Så har også lige fået tilsnusket mig en brystbetændelse!
Jeg kan ikke mere nu, er drænet for energi og det tager virkelig hårdt på mig /:
Måtte bare ud med mine frustrationer 
Da vi dengang var indlagt med Hjalte (præmatur) tilbød sygeplejerskerne at tage ham en enkelt gang en enkelt nat så jeg kunne få sovet (Jeg skulle også give sonde og malke ud hver 2. time døgnet rundt).
Jeg følte mig som verdens dårligste mor da jeg takkede ja til tilbuddet (jeg gav ham mad og malkede ud kl 00 og blev først vækket igen kl 04), men det var guld værd (og min kæreste var endda medindlagt de første par dage, men kunne jo af gode grunde ikke hjælpe med at malke ud
). Måske en lignende løsning kunne findes hos jer?
Stort kram herfra! 
Anmeld