Giver snart op!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. marts 2014

Lukas&Liam<3

Liam er i dag 11 dage og vi blev indlagt på Hvidovre i lørdags pga gulsot, han ikke rigtig har energi til at spise selv og bare sover hele tiden.

Er vildt træt! Og bliver vækket hver 3. Time fordi han skal ha skiftet ble, ordnet øjne (det flyder ud med gult snask), skal vejes, prøve at amme, have sonde også skal jeg malke ud! Så når alt det er gjort har jeg ca 1,5 time til de kommer og vækker os igen.

Søndag har han så slimet og blodig afføring, så der blev taget prøve og har lige fået svar at han har mave virus så vi skal i isolation! Fedt, Lukas er så blevet smittet så min kæreste kan ikke engang besøge mig.

I går begynder mit bryst så at gøre rigtig ondt, jeg får høj feber og det brænder. Så har også lige fået tilsnusket mig en brystbetændelse!

Jeg kan ikke mere nu, er drænet for energi og det tager virkelig hårdt på mig /:

Måtte bare ud med mine frustrationer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Liam er i dag 11 dage og vi blev indlagt på Hvidovre i lørdags pga gulsot, han ikke rigtig har energi til at spise selv og bare sover hele tiden.

Er vildt træt! Og bliver vækket hver 3. Time fordi han skal ha skiftet ble, ordnet øjne (det flyder ud med gult snask), skal vejes, prøve at amme, have sonde også skal jeg malke ud! Så når alt det er gjort har jeg ca 1,5 time til de kommer og vækker os igen.

Søndag har han så slimet og blodig afføring, så der blev taget prøve og har lige fået svar at han har mave virus så vi skal i isolation! Fedt, Lukas er så blevet smittet så min kæreste kan ikke engang besøge mig.

I går begynder mit bryst så at gøre rigtig ondt, jeg får høj feber og det brænder. Så har også lige fået tilsnusket mig en brystbetændelse!

Jeg kan ikke mere nu, er drænet for energi og det tager virkelig hårdt på mig /:

Åh for satan da, sikke noget lort! Så er det da også bare gået galt på alle tænkelige måder 

Ville sådan ønske jeg kunne gøre noget eller give en hjælpende hånd. Puha hvor må det været hårdt og super øv at være alene med sin lille nyfødt. 

Anmeld

11. marts 2014

Lukas&Liam<3

liten-mamma skriver:

Åh for satan da, sikke noget lort! Så er det da også bare gået galt på alle tænkelige måder 

Ville sådan ønske jeg kunne gøre noget eller give en hjælpende hånd. Puha hvor må det været hårdt og super øv at være alene med sin lille nyfødt. 

Det er rigtig skidt /: alting bliver bare værre og værre! Ser ingen ende på det her. Det var hårdt nok i forvejen før brystbetændelsen, mave virus og isolationen /:

Anmeld

11. marts 2014

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Det er rigtig skidt /: alting bliver bare værre og værre! Ser ingen ende på det her. Det var hårdt nok i forvejen før brystbetændelsen, mave virus og isolationen /:

Det er da også bare virkelig øv at der hele tiden dukker et nyt problem op, især når du er helt alene og drænet for energi. 

Ville sgu ønske jeg kunne komme og tage lidt over, så du kunne få noget søvn.

Anmeld

11. marts 2014

Lukas&Liam<3

liten-mamma skriver:

Det er da også bare virkelig øv at der hele tiden dukker et nyt problem op, især når du er helt alene og drænet for energi. 

Ville sgu ønske jeg kunne komme og tage lidt over, så du kunne få noget søvn.

Liam er heldigvis nem, han sover jo bare så der er desværre ingen der kan gøre noget nemmere for mig /:

Anmeld

11. marts 2014

Frk.S

Puha, det lyder hårdt.
Håber snart det går fremad med det hele.

Anmeld

11. marts 2014

MarianneRubi

Maria&Lukas skriver:

Først et stort til dig !!

Hold da op noget du og i er igennem

Forstår sku godt du er drænet for energi, det er der slet ikke noget at sige til

Håber og krydser for at det snart må tage en anden drejning, så du og i kan få noget ro

Anmeld

12. marts 2014

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Liam er heldigvis nem, han sover jo bare så der er desværre ingen der kan gøre noget nemmere for mig /:

Dejligt at han er så nem, men stadig ikke sjovt at være helt alene derude. 

Sikke en lorte start  God bedring til jer begge!

Anmeld

12. marts 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Maria&Lukas skriver:

Du får lige et med fra mig!
Ej hvor er det altså bare synd for dig og dine drenge. Ikke mindst den mindste.. 

God bedring! Krydser fingre for at I snart får det godt igen. 

Anmeld

12. marts 2014

Nessie

Puha, sikke en masse at skulle igennem på én gang

Der er kun én ting at sige: Hold ud, det skal nok blive bedre.

Det er møgkedeligt at ligge der på hospitalet helt alene, og frustrerende ikke at få søvn. Men det bliver bedre, og forhåbentlig går der ikke ret lang tid.

God bedring til lillemanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.