Hjælp til konstant hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
14 svar
5 synes godt om
11. marts 2014

ette1987

Efter min fødsel i onsdags mistede jeg meget blod, og endte med en blodprocent på 5. Det kombineret med minus søvn og mælk der løber til giver mig knaldenes hovedpine konstant! Popper pinex, men de tager det ikke helt. Er begyndt på jern igen, og tænker over kosten, men det tager jo tid.

Nogen der har nogle gode husråd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

LLN

ette1987 skriver:

Efter min fødsel i onsdags mistede jeg meget blod, og endte med en blodprocent på 5. Det kombineret med minus søvn og mælk der løber til giver mig knaldenes hovedpine konstant! Popper pinex, men de tager det ikke helt. Er begyndt på jern igen, og tænker over kosten, men det tager jo tid.

Tillykke med den lille nye. Prøv med masser af hvile og en masse væske.

Anmeld

11. marts 2014

ette1987

LLN skriver:

Tillykke med den lille nye. Prøv med masser af hvile og en masse væske.

Tak Ja det må jeg.. Har gudskelov manden hjemme til at tage sig af den store! Der er nok ikke nogen hurtig kur til den slags!

Anmeld

11. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig fint at du er begyndt på jen igen. Drik godt med væske. Her fik jeg at vide at jeg sku drikke masser af caco, da det hjælper leveren/ nyrene. Hvil når du kan, og ellers bare tá det roligt! Vh stine

Anmeld

11. marts 2014

NNL

Ved du hvordan dit blodsukker er? Tænker at jeg ville have prøvet med ½ liter cola (selvom det nok ikke er det "korrekte" svar)

Det hjalp mig i en periode i graviditeten hvor jeg døjede meget med hovedpine men ikke ville tage smertestillende piller...

Anmeld

12. marts 2014

ette1987

Blev anbefalet noget natur medicin af min sundhedsplejerske. Det smager skrækkeligt, men skulle virke hurtigere end jern tabletter!

Anmeld

12. marts 2014

Hullabullabulla

ette1987 skriver:

Blev anbefalet noget natur medicin af min sundhedsplejerske. Det smager skrækkeligt, men skulle virke hurtigere end jern tabletter!

Er det Krauterblut?

Jeg mistede også meget blod efter fødslen men fik hård mave af jern piller såden droppede jeg igen, men der var en i min Mødregruppe der sagde at jeg skulle drikke krauterblut - drak det i 14 dage og var til kontrol hos lægen og der var blodprocemten gået fra 5,2 til 8 på de 14 dage så for mig virkede det

Anmeld

12. marts 2014

Dr. House

ette1987 skriver:

Rigeligt med koldt vand, pak den bette godt ind og sid tæt ved et åbent vindue, eller gå nogle lange ture, du skal have rigeligt med frisk luft. Samt sørg for ikke at indtage for meget koffein. 

Mange gange virker en kold klud på panden og over øjnene ved hovedpine - så måske du skulle prøve det i en stilletime.

Anmeld

12. marts 2014

L&V

Vand og krauter blut og hvile. Så tror jeg ik det vare længe. Det er jo ik en voldsom lav blodprocent så mon ik en uges tid så er det
over

Anmeld

12. marts 2014

Lykke:)

ette1987 skriver:

Tillykke med den lille!

Har ikke rigtig nogen råd udover en masse vand og hvile.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.