Babyer-børn og røg ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. august 2009

Mca<3

Ja så er jeg på banen igen omkring røg   Jeg er jo virkelig anti ryger og er nød til at spørge mig lidt omkring før jeg handler da jeg jo ikke ved om jeg er fanatisk ...   Folk vi besøger ryger jo ikke indenfor når vi er der med vores 4 mdr gamle baby  Det er vi glade for ..
Nu er det jo dejligt vejr og man sidder ude ...  Er det ok at man sidder med baby ved bordet og folk omkring bordet ryger ?? Altså uden for ??
Jeg syntes bestemt ikke   Hva siger i ??  Tager barnet skade af røg udendørs ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2009

Honningblomst

Hvis du kan lugte røgen og er generet af det udenfor, så påvirker det jo het klart negativt....jeg vilel dog bare rejse mig og gå væk med den lilel til de var færdige...smiler- så længe de tager hensyn indenfor...hvis du skal være helt clear med den lille, så skal I slet ikek komme i hjemd er ryges i...men altså, det er jo ikek alt man kan undgå.
Knus..

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

Eva skriver:

Hvis du kan lugte røgen og er generet af det udenfor, så påvirker det jo het klart negativt....jeg vilel dog bare rejse mig og gå væk med den lilel til de var færdige...smiler- så længe de tager hensyn indenfor...hvis du skal være helt clear med den lille, så skal I slet ikek komme i hjemd er ryges i...men altså, det er jo ikek alt man kan undgå.
Knus..

Ja ved desværre godt man slet ikke skal komme i hjem der ryges i  Det er kun hos farmor og farfar ,, Hva pokker skal man gøre ?? De vil jo også have ham på weekend når han bliver ældre  Og de er bare så søde og rare og elsker deres lille guldklump ...   Ja man burde gå væk når der ryges udendørs men svært når farfar tager guldklumpen når farmor ryger og omvendt og der desuden kæderyges ...   De er så søde og jeg ville være så ked af at såre dem   Øv øv hva pokker kan jeg gøre ,, De vil da til sidst syntes jeg er fanatisk og tosset

Anmeld

6. august 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

Ja ved desværre godt man slet ikke skal komme i hjem der ryges i  Det er kun hos farmor og farfar ,, Hva pokker skal man gøre ?? De vil jo også have ham på weekend når han bliver ældre  Og de er bare så søde og rare og elsker deres lille guldklump ...   Ja man burde gå væk når der ryges udendørs men svært når farfar tager guldklumpen når farmor ryger og omvendt og der desuden kæderyges ...   De er så søde og jeg ville være så ked af at såre dem   Øv øv hva pokker kan jeg gøre ,, De vil da til sidst syntes jeg er fanatisk og tosset

Det vil de helt sikkert...de lever i en anden generation med et andet forrhold til rygning...men meld ud at du ikke ønsker han er i nærheden af rygere når de ryger...så må de jo synes du er hys..det synes de fleste i den ældre generaion at vi er...vi er jo børnene der blev udsat for røg, kørte i biler uden autostol, uden cykelhjlem osv...men hvis ikke vi skal passe på vores unger, hvem skal så?
Så meld ud og få støtte af din mand, som det første, ellers er det svært..
Knus Eva

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

Eva skriver:

Det vil de helt sikkert...de lever i en anden generation med et andet forrhold til rygning...men meld ud at du ikke ønsker han er i nærheden af rygere når de ryger...så må de jo synes du er hys..det synes de fleste i den ældre generaion at vi er...vi er jo børnene der blev udsat for røg, kørte i biler uden autostol, uden cykelhjlem osv...men hvis ikke vi skal passe på vores unger, hvem skal så?
Så meld ud og få støtte af din mand, som det første, ellers er det svært..
Knus Eva

He he ja tiden er jo en hel anden i dag ,, Et under vi stadig lever   Knus

Anmeld

6. august 2009

Honningblomst

Tanja.. skriver:

He he ja tiden er jo en hel anden i dag ,, Et under vi stadig lever   Knus

Men mange af os har jo sikkert også lidt under påvirkningen af røg op gennem hele barndommen, desværre...godt mine forældre ikke røg...
Knus..

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

Eva skriver:

Men mange af os har jo sikkert også lidt under påvirkningen af røg op gennem hele barndommen, desværre...godt mine forældre ikke røg...
Knus..

Ja jeg har bla. Har heldigvis ikke fået nogle sygdomme af det endnu

Anmeld

6. august 2009

sarahb

Så længe han ikk fårrøgen i hoved så er det jo ikk noget problem.. han ska jo bare ik sidde i vindens retning.. dt tager hand da absolut ikk skade af

Anmeld

6. august 2009

Lise

Når det foregår udenfor, så synes jeg det er helt ok. Så længe folk ikke ryger lige i hovedet af babyen.

Jeg ved godt at vi er klogere idag mv., men selv er jeg jo vokset op i et rygerhjem. Min far røg i mange år som en skorsten, men er nu heldigvis stoppet for nogle år siden. Men jeg mener ikke at jeg har lidt nogen overlast. Ikke at jeg synes det er ok, for børn at vokse op i rygerhjem. Men for at sætte tingene lidt i relief. Der sker vel for Søren ikke noget ved at man sidder i nærheden af nogen, udenfor, der ryger... Og hvis man synes det er et problem, så synes jeg man må rejse sig og tage barnet væk, så længe der er tændte smøger. Personligt har jeg aldrig bedt nogen gøre noget, eller lade være med at gøre noget, fordi min baby har været der. Han er mit ansvar, og jeg må fjerne ham, hvis jeg ikke synes det er godt for ham at være der... der er ingen andre der har bedt om ham.

Lise - som heldigvis slet ikke er i familie med rygere længere

Anmeld

6. august 2009

Mca<3

Har faktisk lige ringet til min læge , hun siger lige som jer 2 ,, Det er ok når det foregår udenfor   Hun syntes jeg var lidt for fanatisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.