Er der nogen, der har testet positivt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2014

Annette A

Har aldrig haft ømme bryster i nogle af mine graviditeter selvom jeg prøvede at bilde mig ind de var det i håbet om at få en positiv test. Symptomer rammer forskelligt og med forskellig styrke.

Held og lykke med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Timmner

Jeg kastede kun op. Og troede jeg var ved at blive syg, to så en test og den var positiv

Anmeld

17. marts 2014

Aabye

Anonym skriver:

... selv om de ikke har haft ømme bryster? Synes alle skriver, at de har ømme bryster som et af de første tegn på positiv test. Mine er bare en lille smule ømme... Har været mere ømme for nogen dage siden. Har bare lidt brug for at høre, at man sagtens kan være gravid uden ømme bryster. 

Jeg havde absolut ingen symptomer på at være gravid.. Da jeg blev gravid anden gang testede jeg kun fordi min mave fornemmelse sagde mig at der var noget

Anmeld

17. marts 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar alle. De kun en lille smule ømme bryster viste sig at være godt nok. Har testet positivt

Anmeld

17. marts 2014

Frk. Petersen

Anonym skriver:

... selv om de ikke har haft ømme bryster? Synes alle skriver, at de har ømme bryster som et af de første tegn på positiv test. Mine er bare en lille smule ømme... Har været mere ømme for nogen dage siden. Har bare lidt brug for at høre, at man sagtens kan være gravid uden ømme bryster. 

Jeg havde ikke ømme bryster..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.