Er der nogen, der har testet positivt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
14 svar
2 synes godt om
10. marts 2014

Anonym trådstarter

... selv om de ikke har haft ømme bryster? Synes alle skriver, at de har ømme bryster som et af de første tegn på positiv test. Mine er bare en lille smule ømme... Har været mere ømme for nogen dage siden. Har bare lidt brug for at høre, at man sagtens kan være gravid uden ømme bryster. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Det kan man sagtens!! Det slet ikk unormalt at gå udenom symptomer

Anmeld

10. marts 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar! Håber det virkelig!

Har til gengæld andre symptomer. Så som træt, ekstremt tørstig og hovedpine. Har heller ikke rigtig lyst til at spise visse madvarer, som jeg normalt godt kan lide fx kylling. Hmm... vente vente vente!

Anmeld

10. marts 2014

Anonym trådstarter

Nåh ja og acne. Det døjede jeg rigtig meget med ved sidste graviditet.

Anmeld

10. marts 2014

FruStolpe

Anonym skriver:

... selv om de ikke har haft ømme bryster? Synes alle skriver, at de har ømme bryster som et af de første tegn på positiv test. Mine er bare en lille smule ømme... Har været mere ømme for nogen dage siden. Har bare lidt brug for at høre, at man sagtens kan være gravid uden ømme bryster. 

Jeg har ingen ømme bryster haft, hverken i første eller anden graviditet.  

Anmeld

10. marts 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Jeg havde heller ingen ømme bryster.. Havde faktisk ingen tegn overhovedet, andet end udeblevet mens selvfølgelig. kvalme osv kom først da jeg var omkring 7-8 uger henne..

Anmeld

10. marts 2014

Mother-love

Da jeg testede positivt med Isabella havde jeg ikke ømme bryster. Jeg døjede faktisk slet ikke med ømme bryster i graviditeten med hende

Anmeld

11. marts 2014

et-ønske

Første graviditet havde jeg ikke ømme bryster - opdagede det kun fordi jeg var ualmindelig træt

Denne gang havde jeg mega ømme bryster, men har faktisk ikke haft den der ubeskrivelige træthed. Så ingen graviditet er ens.

Held og lykke

Anmeld

11. marts 2014

Frk.S

Begge gange har jeg først fået ømme bryster senere - altså efter jeg har testet positiv.

Anmeld

12. marts 2014

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

det kan du sagtens, da jeg ventede min søn havde jeg hver ømme bryster, kvalme osv. var lidt træt da jeg var ca 10 uger henne. hvilket gjorde at vi først fandt ud af at jeg var gravid da jeg var de 10 uger henne 

for at det lykkes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.