sterilation af kvinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2014

wamse

*Pingvinen* skriver:

Tusinde tak for alle jeres svar.
Jeg døjer noget med mine præventioner. Har brugt p-piller i 20 år, som min krop ikke rigtig kunne enes med mere. Fik så kobberspiral, som jeg stormblødte af og kun havde få måneder. Har nu haft p-stav i over 2 år, men de sidste par måneder har jeg nærmest pletblødt konstant.

Er 37 år, gift i 15 år og vi har 3 børn. Den yngste er 10 år og jeg orker bare ikke det prævention mere. Og skal da så lige bestemt IKKE have flere børn.

Skal til lægen torsdag er er noget træt af, jeg har fået ny læge. Kender ham slet ikke...

Jeg fik det lavet sidste år, hvor jeg var 38. Det er stadig gratis, hvilket det blev sidste år igen.

Normalt skal du vente i 3 mdr fra du har været ved lægen, det er for at sikre sig, at du har tænkt det godt igennem. Jeg blev sendt videre med det samme, og behøvede ikke 3 mdrs tænketid.

Da jeg var nede til forundersøgelse, og til jeg var steriliseret gik der 8 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2014

B&J

LinLin skriver:

Får man ikke stadig mens??

Nej det gør man ikke, min mor har fået fjernet så hun ikke kan få børn og hun bløder da ikke men hun har stadig sine æggestokke

Anmeld

11. marts 2014

wamse

B&J skriver:

Nej det gør man ikke, min mor har fået fjernet så hun ikke kan få børn og hun bløder da ikke men hun har stadig sine æggestokke

Man får stadig sin mens

Så vidt jeg ved, så er det kun hvis man har fået fjernet livmoderen, at mens stopper

Anmeld

11. marts 2014

LinLin

Synes bare jeg har læst man også skal have fjernet livmoder hvis man vil undgå mens...

Anmeld

11. marts 2014

B&J

wamse skriver:

Man får stadig sin mens

Så vidt jeg ved, så er det kun hvis man har fået fjernet livmoderen, at mens stopper

det er også rigtigt søde

Anmeld

11. marts 2014

*Pingvinen*

Spørgsmål til jer der er blevet steriliseret....
Gør det ondt? Og hvad med forundersøgelse.. gør det ondt?

Anmeld

11. marts 2014

Carina:-)

*Pingvinen* skriver:

Spørgsmål til jer der er blevet steriliseret....
Gør det ondt? Og hvad med forundersøgelse.. gør det ondt?

Nej og nej

Anmeld

11. marts 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg er blevet steriliseret 2 gange, første gang med clips, som ikke virkede, og anden gang med overklipning og brænding. Anden gang havde jeg ret ondt de efterfølgende dage, men efter det intet.

Det eneste som sterilisation virker på er om man kan blive gravid (og det kan man med 99,9% sikkerhed ikke), men ens cyklus, blødningsstyrke og mens smerter skal man regne med forbliver det samme.

Forundersøgelsen var en ganske almindelig gynækologisk undersøgelse som ikke gjorde ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.