sterilation af kvinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
17 svar
3 synes godt om
10. marts 2014

*Pingvinen*

Er der nogen hindring for at man ikke ''bare'' kan blive steriliseret mere?
Har nemlig hørt fra en, at Dam skulle være over 40 år og at Dam stadig nemt kan få afslag fra lægen af...
Nogen der ved noget 100% ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

L&V

*Pingvinen* skriver:

Har nemlig hørt fra en, at Dam skulle være over 40 år og at Dam stadig nemt kan få afslag fra lægen af...

Man skal sådan set bare være over 25 http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/sterlisati onkvinder.htm

Anmeld

10. marts 2014

*Pingvinen*

Skal man stadig selv betale?

Anmeld

10. marts 2014

VIPpigen

Jeg håber da ikke der er forskel på mænd og kvinder.

Så du skal være over 25 år, og skal ikke længere betale selv... Manden herhjemme fik klippet strengene i januar

Anmeld

10. marts 2014

B&J

niks du skal ikke selv betale,

og jeg vil nemlig også have det gjord når jeg har fået de børn jeg skal have stedet for at lide under min Mens. men heldigvis prøver min læge at hjælpe mig på alle måder

Anmeld

10. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Du skal bestille en tid ved lægen og så sender han/hun dig videre, så længe du er gammel nok.
Jeg havde en tid til sterilisering for knap to år siden, da min yngste var 4 mdr, men jeg aflyste i sidste øjeblik, da jeg pludselig ikke var helt 100% sikker på, jeg ikke skulle have flere børn.

Jeg er dog 100% sikker nu og skal have det gjort en dag, men da jeg ikke er i nogen som helst risiko for at blive gravid, har jeg ikke så travlt

Held og lykke til dig - håber du vil skrive, hvordan det var, når / hvis du får det gjort

Anmeld

10. marts 2014

*Pingvinen*

Tusinde tak for alle jeres svar.
Jeg døjer noget med mine præventioner. Har brugt p-piller i 20 år, som min krop ikke rigtig kunne enes med mere. Fik så kobberspiral, som jeg stormblødte af og kun havde få måneder. Har nu haft p-stav i over 2 år, men de sidste par måneder har jeg nærmest pletblødt konstant.

Er 37 år, gift i 15 år og vi har 3 børn. Den yngste er 10 år og jeg orker bare ikke det prævention mere. Og skal da så lige bestemt IKKE have flere børn.

Skal til lægen torsdag er er noget træt af, jeg har fået ny læge. Kender ham slet ikke...

Anmeld

10. marts 2014

janne1986

*Pingvinen* skriver:

Jeg blev det først i december, jeg er 27 år... 

Det kostede ik noget. 

Det eneste det krævede var en snak med min læge... 

Anmeld

11. marts 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
*Pingvinen* skriver:

Jeg skal steriliseres i morgen er 31 år og det var uden forhindringer jeg får lov til det

Anmeld

11. marts 2014

LinLin

B&J skriver:

niks du skal ikke selv betale,

og jeg vil nemlig også have det gjord når jeg har fået de børn jeg skal have stedet for at lide under min Mens. men heldigvis prøver min læge at hjælpe mig på alle måder

Får man ikke stadig mens??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.