Som tiden dog går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Ja tiden flyver bare afsted..

Min søn er allerede 1 MÅNED gammel, jeg synes lige jeg har født, men hold op hvor går det bare stærkt.. 

Det går bare super godt med ham, han sover om natten, så nattesøvn, det får jeg, det er kun nogle få gange han vågner før kl 6 om morgen, så det er super skønt..

Vi er så gået over på at give halv flaske og halv amning, da jeg ikke havde helt nok næring i mit mælk, men vi kunne stadig få lov og amme, så det er skønt.. Det fungere så godt, vi har fået en meget gladere dreng, så det kunne ikke være bedre..

Han ligger også og pludre rigtig meget om aften, når han har spist.. det er så sødt og hører på.. 

Jeg havde ikke troet man kunne have så meget kærlighed for et andet menneske, men hold da op, jeg har så meget kærlighed til min søn,, han er så dejlig

Når nu får lige en masse billeder af mit vidunder

Hvor er han bare dejlig og fedt at du får så meget søvn jeg får maks 3-4 timer i streg
Lækkert at du stadig kan få lov at amme, de gir bare lidt ekstra hygge

Er du kommet i mødre gruppe? Og er du blevet fuldt ud mobil efter fødslen? Jeg kan maks gå 3 km så får jeg ondt

Lyder til Iban det dejligt

Knus her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Michelle21 skriver:

Ja tiden flyver bare afsted..

Min søn er allerede 1 MÅNED gammel, jeg synes lige jeg har født, men hold op hvor går det bare stærkt.. 

Det går bare super godt med ham, han sover om natten, så nattesøvn, det får jeg, det er kun nogle få gange han vågner før kl 6 om morgen, så det er super skønt..

Vi er så gået over på at give halv flaske og halv amning, da jeg ikke havde helt nok næring i mit mælk, men vi kunne stadig få lov og amme, så det er skønt.. Det fungere så godt, vi har fået en meget gladere dreng, så det kunne ikke være bedre..

Han ligger også og pludre rigtig meget om aften, når han har spist.. det er så sødt og hører på.. 

Jeg havde ikke troet man kunne have så meget kærlighed for et andet menneske, men hold da op, jeg har så meget kærlighed til min søn,, han er så dejlig

Når nu får lige en masse billeder af mit vidunder

Ej hvor er han da bare en super skøn lille dreng. Jeg glæder mig også utrolig meget til at føle den kærlighed du beskriver.

Så dejlig en lille dreng

Anmeld

10. marts 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Hvor er han bare dejlig og fedt at du får så meget søvn jeg får maks 3-4 timer i streg
Lækkert at du stadig kan få lov at amme, de gir bare lidt ekstra hygge

Er du kommet i mødre gruppe? Og er du blevet fuldt ud mobil efter fødslen? Jeg kan maks gå 3 km så får jeg ondt

Lyder til Iban det dejligt

Knus her fra

Ja det er super skønt med min nattesøvn, jeg fungere bare ikke hvis jeg ikke får noget.. 

Og ja den startede op i sidste uge.. og nej,.. min hofte kollapsede efter fødslen, det kræver lige operation  

Hvad med dig?? 

Anmeld

10. marts 2014

Michelle21

SDD skriver:

Ej hvor er han da bare en super skøn lille dreng. Jeg glæder mig også utrolig meget til at føle den kærlighed du beskriver.

Så dejlig en lille dreng

Årh mange tak  Ja den kærlighed er ubeskrivelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.