Som tiden dog går!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
13 svar
13 synes godt om
10. marts 2014

Michelle21

Ja tiden flyver bare afsted..

Min søn er allerede 1 MÅNED gammel, jeg synes lige jeg har født, men hold op hvor går det bare stærkt.. 

Det går bare super godt med ham, han sover om natten, så nattesøvn, det får jeg, det er kun nogle få gange han vågner før kl 6 om morgen, så det er super skønt..

Vi er så gået over på at give halv flaske og halv amning, da jeg ikke havde helt nok næring i mit mælk, men vi kunne stadig få lov og amme, så det er skønt.. Det fungere så godt, vi har fået en meget gladere dreng, så det kunne ikke være bedre..

Han ligger også og pludre rigtig meget om aften, når han har spist.. det er så sødt og hører på.. 

Jeg havde ikke troet man kunne have så meget kærlighed for et andet menneske, men hold da op, jeg har så meget kærlighed til min søn,, han er så dejlig

Når nu får lige en masse billeder af mit vidunder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2014

asff

Michelle21 skriver:

Min søn er allerede 1 MÅNED gammel, jeg synes lige jeg har født, men hold op hvor går det bare stærkt.. 

Det går bare super godt med ham, han sover om natten, så nattesøvn, det får jeg, det er kun nogle få gange han vågner før kl 6 om morgen, så det er super skønt..

Vi er så gået over på at give halv flaske og halv amning, da jeg ikke havde helt nok næring i mit mælk, men vi kunne stadig få lov og amme, så det er skønt.. Det fungere så godt, vi har fået en meget gladere dreng, så det kunne ikke være bedre..

Han ligger også og pludre rigtig meget om aften, når han har spist.. det er så sødt og hører på.. 

Jeg havde ikke troet man kunne have så meget kærlighed for et andet menneske, men hold da op, jeg har så meget kærlighed til min søn,, han er så dejlig

eej søde! hvor bliver han stor, den kønne lillemand

Anmeld

10. marts 2014

Michelle21

asff skriver:

Mange tak søde 

Ja han er køn.. han charmere alle  

Anmeld

10. marts 2014

liten-mamma

Michelle21 skriver:

Ja tiden flyver bare afsted, det er helt vildt. Ville ønske man lige kunne sætte det på pause 

Dejligt at i får jeres natte søvn, det er virkelig alfa omega! 

Forresten er han vildt lækker!!! 

Anmeld

10. marts 2014

Michelle21

liten-mamma skriver:

Ja tiden flyver bare afsted, det er helt vildt. Ville ønske man lige kunne sætte det på pause 

Dejligt at i får jeres natte søvn, det er virkelig alfa omega! 

Forresten er han vildt lækker!!! 

Ja jeg mangler den der stop knap 

Ja jeg ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden den, idag sov han fra kl 21.00 til kl 04.30 det var ski dejligt og så sov han igen til kl 7 heh

Og mange tak 

Anmeld

10. marts 2014

liten-mamma

Michelle21 skriver:

Ja jeg mangler den der stop knap 

Ja jeg ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden den, idag sov han fra kl 21.00 til kl 04.30 det var ski dejligt og så sov han igen til kl 7 heh

Og mange tak 

Kender det alt for godt! Min datter er 14 mdr, føler det var igår hun var en bette baby 

Ej hvor skønt! Det betyder bare så meget at man får sin natte søvn.

Anmeld

10. marts 2014

Michelle21

liten-mamma skriver:

Kender det alt for godt! Min datter er 14 mdr, føler det var igår hun var en bette baby 

Ej hvor skønt! Det betyder bare så meget at man får sin natte søvn.

Ja det betyder alt  

hun bliver også hurtigt stor så  

Anmeld

10. marts 2014

Michelle21

asff skriver:

Kan egentlig kun sige i lige måde med din datter  

Anmeld

10. marts 2014

asff

Michelle21 skriver:

Kan egentlig kun sige i lige måde med din datter  

Tak søde

Anmeld

10. marts 2014

Michelle21

asff skriver:

Tak søde

Selv tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.