Ja det er, hvad vi er, når det drejer sig om sex og det er ved at ødelægge forholdet. Men det er så pissesvært at gå, når man har hus, barn og er gift. Og på en måde er jeg også forelsket i min kæreste, men ved ikke helt, hvordan længere. Sagen er, at det med sex er ved at nedbryde mig fuldstændigt. Jeg har haft en trist opvækst og har altid manglet selvtillid, noget som jeg arbejder rigtigt meget med i terapi og med positiv tænkning. Men det bliver saboteret på hjemmefronten.
Min kæreste har simpelthen ikke lyst til sex. Han gør det for min skyld, men kan slet ikke vise nydelse ved det eller tage initiativ, og jeg kan bare ikkke leve med det, hvor overfladisk det end måtte lyde. De fleste gange vi taler om det ender det med hidsige skænderier, han bliver så rasende over det. Og påstår altid, at han vil det lige så meget som mig. Men det ville simpelthen være det samme som, hvis jeg påstod, at jeg var 3 meter høj og grøn. For han tager ALDRIG initiativ. Han har aldrig lyst til at prøve noget nyt. Og det gør mig så ulykkelig, jeg har slet ingen selvtillid tilbage, og ingen at snakke med (mine veninder forstår jo ikke, for de synes bare, at jeg er så dødheldig med at have en mand, der er følsom og romantisk og skriver digte, køber blomster og fører lange samtaler om livet med en) Men jeg savner bare at mærke en mand være vild med mig og med sex. Jeg vil da gerne opleve noget andet end bare at være sød og klog og have smukke øjne.
Da vi blev kærester for seks år siden følte jeg mig som en smuk pige og havde flere drengevenner og også flere "bejlere", men nu har jeg ingen af delene. Jeg savner det vildt og ved ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg har selvfølgelig foreslået parterapi, men min mand vil hellere bare skilles så.
Det gør mig så ulykkelig for omvendt kommer han heller ikke og siger, at nu har han underskrevet skilsmisse parpirerne og fundet en ny lejlighed. Det er ligesom op til mig.
Tak hvis du læste med.
Jeg synes ærlig talt at det er meget egoistisk af din mand ikke at ville forsøge parterapi eller evt. Sexolog. I har børn sammen så må man lige give den en ekstra skalle. I stedet for "bare" at afslutte forholdet med det samme. Tror du der er noget han er bange for skal komme frem? Eller er han bare helt opgivende? Handler det her kun om det seksuelle eller har i andre alvorlige problemstillinger?