Vi er som nat og dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2014

Bshizzle

lotchen skriver:

Få dig en elsker;-)

Undskyld.. Men skulle en elsker pleje/rette op på forholdet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Har haft det et par gange, men det er desværre ikke holdbart i længden :-)

Måske du sætter for høje forventninger til din kæreste.. 

Måske er dine små side-hop (elskere) det du savner. 

Og fotventer din kæreste springer op som de andre. 

Hvis du allerede har været ude og søge spænding et andet sted, så skyndtes jeg klart du skulle være ærlig overfor din kæreste først!!

Anmeld

9. marts 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Måske du sætter for høje forventninger til din kæreste.. 

Måske er dine små side-hop (elskere) det du savner. 

Og fotventer din kæreste springer op som de andre. 

Hvis du allerede har været ude og søge spænding et andet sted, så skyndtes jeg klart du skulle være ærlig overfor din kæreste først!!

Han ved det godt.

Anmeld

9. marts 2014

isabellasmor

Anonym skriver:

Han ved det godt.

Mon det kan være det som er problemet så? At han har "givet op" fordi han alligevel føler han ikke er nok værd i den kategori? At du bare vil have sex og det betyder egentlig ikke så meget hvem det er med? Måske man skulle vende den om og du skulle kigge lidt indad, måske findes der en forklaring/løsning dér? 

Tit tror jeg det handler ligeså meget om en selv, som det gør af ens partner, men man ser kun hvad partneren mangler/gør forkert. 

Måske du presser ham for meget? Han har ikke det vilde behov for sex i det hele taget, men kommer der samtidig pres fra partneren, så går den bare helt i stå? 

Anmeld

9. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Ja det er, hvad vi er, når det drejer sig om sex og det er ved at ødelægge forholdet. Men det er så pissesvært at gå, når man har hus, barn og er gift. Og på en måde er jeg også forelsket i min kæreste, men ved ikke helt, hvordan længere. Sagen er, at det med sex er ved at nedbryde mig fuldstændigt. Jeg har haft en trist opvækst og har altid manglet selvtillid, noget som jeg arbejder rigtigt meget med i terapi og med positiv tænkning. Men det bliver saboteret på hjemmefronten.

Min kæreste har simpelthen ikke lyst til sex. Han gør det for min skyld, men kan slet ikke vise nydelse ved det eller tage initiativ, og jeg kan bare ikkke leve med det, hvor overfladisk det end måtte lyde. De fleste gange vi taler om det ender det med hidsige skænderier, han bliver så rasende over det. Og påstår altid, at han vil det lige så meget som mig. Men det ville simpelthen være det samme som, hvis jeg påstod, at jeg var 3 meter høj og grøn. For han tager ALDRIG initiativ. Han har aldrig lyst til at prøve noget nyt. Og det gør mig så ulykkelig, jeg har slet ingen selvtillid tilbage, og ingen at snakke med (mine veninder forstår jo ikke, for de synes bare, at jeg er så dødheldig med at have en mand, der er følsom og romantisk og skriver digte, køber blomster og fører lange samtaler om livet med en) Men jeg savner bare at mærke en mand være vild med mig og med sex. Jeg vil da gerne opleve noget andet end bare at være sød og klog og have smukke øjne.

Da vi blev kærester for seks år siden følte jeg mig som en smuk pige og havde flere drengevenner og også flere "bejlere", men nu har jeg ingen af delene. Jeg savner det vildt og ved ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg har selvfølgelig foreslået parterapi, men min mand vil hellere bare skilles så. 

Det gør mig så ulykkelig for omvendt kommer han heller ikke og siger, at nu har han underskrevet skilsmisse parpirerne og fundet en ny lejlighed. Det er ligesom op til mig.

Tak hvis du læste med.

Jeg synes ærlig talt at det er meget egoistisk af din mand ikke at ville forsøge parterapi eller evt. Sexolog. I har børn sammen så må man lige give den en ekstra skalle. I stedet for "bare" at afslutte forholdet med det samme. Tror du der er noget han er bange for skal komme frem? Eller er han bare helt opgivende? Handler det her kun om det seksuelle eller har i andre alvorlige problemstillinger?

Anmeld

9. marts 2014

morethanperfect

Vi havde rigtig mange problemer med lige nøjagtig sex inden vi gik fra hinanden .. Vi havde været sammen i 6 år , har 2 børn og hus sammen og ja det hele .. Men det gik desværre ikke .. Ikke kun pga. sex , men jeg kan følge dig 100 % !

Han gad nærmest heller aldrig noget , og det var altid mig der tog intiativ til tingene .. Han var altid træt osv.. Det var jeg rigtig træt af

Da vi gik fra hinanden fandt jeg en som jeg hyggede mig med og stadig gør .. Overhovedet ikke holdbart i længden , for det ender altid galt
Jeg syns bestemt i skal prøve og tage en snak sammen om det , og hvis ikke han er villig til at tage til sexolog eller partearapi , er det altså ikke det værd .. 
Men ja . Det er skide hårdt at gå fra hinanden , og jeg savner da min eks som sindsygt .. Men altså , nogle gange vokser man bare fra hinanden , selvom det er svært helt og forstå når man kan ha så mange ting sammen 

Håber det bedste for dig 

Anmeld

10. marts 2014

klmf

Anonym skriver:

Har haft det et par gange, men det er desværre ikke holdbart i længden :-)

Ved din mand det godt? Jeg tænker bare, hvis han hellere vil skilles end gå i parterapi velvidende at du har haft flere elskere, så kan jeg godt forstå du er nået en frustrationsgrænse, der ikke længere er holdbar Eller det kan jeg sådan set godt forstå uanset om han ved det eller ej, din beskrivelse af hvor meget I har prøvet med hotelophold, kærestetid osv. tyder jo på, at I virkelig har forsøgt, men bare er meget forskellige. Det er jo ikke nødvendigvis en dårlig ting at være det, men det virker ikke som om dine behov ses og mødes i jeres forhold. Nogle lever fint med det - det må du finde ud af om du kan.

Anmeld

10. marts 2014

ønskebørn74

Anonym skriver:

Ja det er, hvad vi er, når det drejer sig om sex og det er ved at ødelægge forholdet. Men det er så pissesvært at gå, når man har hus, barn og er gift. Og på en måde er jeg også forelsket i min kæreste, men ved ikke helt, hvordan længere. Sagen er, at det med sex er ved at nedbryde mig fuldstændigt. Jeg har haft en trist opvækst og har altid manglet selvtillid, noget som jeg arbejder rigtigt meget med i terapi og med positiv tænkning. Men det bliver saboteret på hjemmefronten.

Min kæreste har simpelthen ikke lyst til sex. Han gør det for min skyld, men kan slet ikke vise nydelse ved det eller tage initiativ, og jeg kan bare ikkke leve med det, hvor overfladisk det end måtte lyde. De fleste gange vi taler om det ender det med hidsige skænderier, han bliver så rasende over det. Og påstår altid, at han vil det lige så meget som mig. Men det ville simpelthen være det samme som, hvis jeg påstod, at jeg var 3 meter høj og grøn. For han tager ALDRIG initiativ. Han har aldrig lyst til at prøve noget nyt. Og det gør mig så ulykkelig, jeg har slet ingen selvtillid tilbage, og ingen at snakke med (mine veninder forstår jo ikke, for de synes bare, at jeg er så dødheldig med at have en mand, der er følsom og romantisk og skriver digte, køber blomster og fører lange samtaler om livet med en) Men jeg savner bare at mærke en mand være vild med mig og med sex. Jeg vil da gerne opleve noget andet end bare at være sød og klog og have smukke øjne.

Da vi blev kærester for seks år siden følte jeg mig som en smuk pige og havde flere drengevenner og også flere "bejlere", men nu har jeg ingen af delene. Jeg savner det vildt og ved ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg har selvfølgelig foreslået parterapi, men min mand vil hellere bare skilles så. 

Det gør mig så ulykkelig for omvendt kommer han heller ikke og siger, at nu har han underskrevet skilsmisse parpirerne og fundet en ny lejlighed. Det er ligesom op til mig.

Tak hvis du læste med.

Har prøvet det med en ex og kan kun sige aldrig igen.. Her er devisen knep med mig el. smut..

Heldigvis er min mand lige så varmblodig som mig, og får stadig mit blod i kog efter 15 år sammen.. 

Anmeld

10. marts 2014

Anonym trådstarter

Prøver lige at svare alle, der har skrevet. 

Selvfølgelig skal man kigge indad i et velfungerende forhold, hvis man skal løse problemerne, mener da bestemt at begge parter har et lige stort ansvar for at løse problemerne. Kan også levende forestille mig, at det er hårdt at føle sig presset til sex. Ind til jeg mødte min kæreste for seks år siden, har jeg altid kun haft mænd, der var meget mere lystne end jeg selv (troede faktisk en gang at det ville være et luksusproblem ikke at kunne komme i seng uden at blive konfronteret med sin kærestes stive lem, mærke en hånd under kjolen, når man bøjer sig ned og den slasg...) 

Men for mig har det givet mig rigtigt meget selvværd at have mænd, der har kunnet få mig til at føle mig attraktiv.

Det er pissehårdt at have det sådan her for min mand har rigtigt mange gode sider, som jeg elsker højt, men det der med ikke at føle mig som en hot chic mere kan jeg slet ikke leve med.

Det er en lang historie, men har også haft en fødselsdepression og haft svært ved at leve med de ekstra syv kilo efter graviditeten og kan huske, at min læge anbefalede mig at pleje sexlivet netop fordi det skulle hjælpe selvtilliden på vej. Men det er sgu forbandet svært.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.