Hej igen.
Tak for alle jeres svar :-)
Det har ALDRIG været på tale, at have en 7/7 ordning når hun er så lille! Det er vi trods alt enige om.
Om han kan få faste timer på arbejdet, er tilsyneladende ikke til diskussion i det job han har. Dog kan det måske komme på tale at have fri til at have vores barn fx. hver onsdag. Det må han selv finde ud af.
Jeg har talt med SP, børns vilkår og foreningen far, som alle synes det er en god ide, at starte med en overnatning om ugen, samt dage hvor han henter hende formiddag og afleverer sen eftermiddag. Når hun har vænnet sig til dette, kan vi øge til to overnatninger pr. uge, men ikke mere.
Uenigheden går lige nu på, at jeg synes hun skal have tid til at vænne sig til det, og han synes vi skal lægge ud med to overnatninger med det samme, og de skal ligge i forlængelse af hinanden. Ja, det skal de, men jeg synes ikke vi skal starte op med to, jeg synes hun skal have lov at vænne sig til det først. Og det bliver vi ikke enige om desværre 
Mht. vuggestue, så har vi fået plads tidligere end forventet, vi troede ikke det ville gå så stærkt, så vi fik fra behovsdatoen. Så kan hun have nogle korte dage hvor han så kan hente og hygge med hende.
Anmeld