Godaften.
Ja som overskriften lyder er det slut imellem min kæreste og jeg. Vi har været sammen i lidt over 5 år og har sammen en datter på 2,9 år.
Vi har ikke rigtig haft noget kæreste forhold længe. Dvs ingen sex eller lign. Og vores sexliv har egentlig aldrig kørt et godt. Trods det at han betyder utrolig meget for mig. Tror jeg det er bedst vi stopper her.
Vi har længe bare været venner og til tider kan han råbe meget. Og det kan jeg ikke holde ud længere.
Og idag fik jeg nok og sagde jeg synes han skulle søge noget andet og bo i.
Og han udbrød så at han ville have 7/7 ordning. Hvilket jeg bare ignorerer. For ville ikke diskutere med ham når han var helt oppe i det røde felt.
Her da vores datter var lagt i seng. Sagde han så han havde sat sig søgende nu. Og det sagde jeg at det var fint. Og så sagde jeg at jeg ikke synes en 7/7 ordning var holdbar for vores datter, når hun ikke er ældre end hun er. Så jeg foreslog en 5/9 ordning. Hvor han ville have hende fre, lør- og søndag og så torsdag til fredag ugen efter. Og så kunne han komme og spise sammen med os om tirsdagen.
Jeg ønsker ikke at tage vores datter fra ham. Hun har ligeså meget brug for hendes far som hendes mor. Men når hun ikke er ældre så synes jeg ikke det andet er holdbart. Og nu skal vi i første omgang så lige se hvordan det går med hende. For hun skal også snart starte i bh.
Så der vil være forandring nok i den kommende tid.
Jeg synes det er rigtig hårdt at skulle tage den beslutning, men tror bare vi vil have det bedre hver for sig. For vi er vokset fra hinanden tror jeg.
Han vil så se om han kan finde et sted at være indtil han får noget og bo i. For som han sagde han ville ikke bo under samme tag med mig når vi ikke er sammen mere. Hmm okay tænkte jeg bare og sagde det bestemte han selv.
Han lagde så vores ring på bordet og sagde den skulle han jo ikke have på mere. Ehm nej det behøver du ikke.
Vi snakkede kort om hvem der skulle have div. Ting og her var vi rimelig enige. Og vi var også enige om at vi skal forsøge at snakke ordentlig til hinanden for at få tingene til at køre for vores datters skyld.
Men så kommer han med den at hun vil tage skade af at vi ikke er sammen. Fordi børn altid har det bedst med at forældrene er sammen osv. Og der kunne jeg godt mærke at det var som om han ville give mig rigtig dårlig samvittighed. Og nej jeg ved selv fra mine forældre at børn også kan tage skade af at forældrene er sammen når det kun er for børnenes skyld.
Og self har børn da bedst af at forældrene er sammen men jeg mener ikke hun ligesom tager skade af det.
Vil egentlig mest høre om i kunne dele jeres erfaringer. Hvad kan jeg nogenlunde forvente jeg går i møde mht min datter. ?
Hilsen en der er lidt tøm indeni.
Anmeld