Damn hvor er det farligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2014

Nadia&Daniel

Mor11 skriver:

At kigge på huse når man ingen penge har  Har lige set HUSET! Opfylder alle vores kriterier og det er ikk engang dyrt.(1.300.000) Men dyrt nok, når man er et par med barn og den ene på su.... Suk suk suk. Ævbæv. 

Kender det alt for godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2014

Rockertand

Baagøe skriver:

Jeg købte hus alene i 2011 og jeg tjente ikke alverden dengang Der er også mulighed for evt. at få en kautionist på, så står man meget bedre

Kaution er uddøende - og heldigvis for det, hvis man ikke har råd, så skal man lade være

Anmeld

24. marts 2014

Pige2009

Mor11 skriver:

Narj, men hvis man er alene skal rådighedsbeløbet også være væsentlig mindre og jeg har ikke lyst til at bede nogen om at kautionere, jeg vil klare tingene selv uden indblanding og evt fnidderfnadder senere hen.

Mit rådighedsbeløb skulle være på 8500 kr. hvilket jeg synes er meget højt. Jeg mener bankerne siger 16-17.000 kr. for en familie med to voksne og to børn, så det ligger nu på samme niveau pr. person uagtet om man er en eller to om tingene

Anmeld

24. marts 2014

Pige2009

Rockertand skriver:

Kaution er uddøende - og heldigvis for det, hvis man ikke har råd, så skal man lade være

Helt enig. Men man står stærkere, hvis man ligger i gråzonen og har en kautionist

Anmeld

24. marts 2014

TrineMine86

Mor11 skriver:

At kigge på huse når man ingen penge har  Har lige set HUSET! Opfylder alle vores kriterier og det er ikk engang dyrt.(1.300.000) Men dyrt nok, når man er et par med barn og den ene på su.... Suk suk suk. Ævbæv. 

Vi lånte 1.310.000 da jeg var på SU, vi havde dog ikke barn, men bil.. Manden står i butik og har derfor ikke den store løn, vi kunne sagtens få det til at løbe rundt, vi havde faktisk mange penge til os selv, vi valgte at få afdragsfri i de første 3 år (så var jeg færdig på su) og derefter fik vi barn og der var jeg arbejdsløs og der begyndte vi også at afdrage og det kunne sagtens lade sig gøre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.