Damn hvor er det farligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
14 svar
9 synes godt om
7. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

At kigge på huse når man ingen penge har  Har lige set HUSET! Opfylder alle vores kriterier og det er ikk engang dyrt.(1.300.000) Men dyrt nok, når man er et par med barn og den ene på su.... Suk suk suk. Ævbæv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

MyLove E

Mor11 skriver:

At kigge på huse når man ingen penge har  Har lige set HUSET! Opfylder alle vores kriterier og det er ikk engang dyrt.(1.300.000) Men dyrt nok, når man er et par med barn og den ene på su.... Suk suk suk. Ævbæv. 

Kender det så godt ;-);-);-);-)

Anmeld

7. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

Mor11 skriver:

kender det alt for godt vi fandt også bare den fedeste og vi har heller ikke råd pt,,

Anmeld

7. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MiichellaMalou skriver:

kender det alt for godt vi fandt også bare den fedeste og vi har heller ikke råd pt,,

Det er bare så belastende! Især når priserne er okay i bund nu her og renter osv. Men igen, sådan som boligmarkedet kører lige pt, så er der gode chancer for at det stadig er til salg den dag min kæreste er færdig med su'en  Haha

Anmeld

7. marts 2014

ESV

Mor11 skriver:

Jeg ville altså undersøge om ikke d kan lade sig gøre, evt i en anden bank. Vi har lånt lige over 1,4 og har et barn og jeg er på su.

Anmeld

7. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville altså undersøge om ikke d kan lade sig gøre, evt i en anden bank. Vi har lånt lige over 1,4 og har et barn og jeg er på su.

Whaaaaat???  How? Har i giga opsparing eller tjener husbonden en seriøs mdr.løn? Tror sgu ikk på at vi kan låne 1300000, med en indkomst på 21000 efter skat, de fleste jeg lige kender med hus ligger 16-18000 i faste udgifter, og det er sgu liiige i overkanten for os  

(vel og mærke med huse i det prisleje. )

Anmeld

8. marts 2014

ESV

Mor11 skriver:

Whaaaaat???  How? Har i giga opsparing eller tjener husbonden en seriøs mdr.løn? Tror sgu ikk på at vi kan låne 1300000, med en indkomst på 21000 efter skat, de fleste jeg lige kender med hus ligger 16-18000 i faste udgifter, og det er sgu liiige i overkanten for os  

Ja okay min kæreste har en fornuftig månedsløn det hjælper nok. Men jo vi flyttede i november og havde ingen opsparing huset i sig selv kostede 1065000 og resten har vi lånt til forbedringer og diverse udgifter i forbindelse med huskøb fx advokat (ikke forbrug selvfølgelig)

Anmeld

8. marts 2014

Pige2009

Mor11 skriver:

Jeg købte hus alene i 2011 og jeg tjente ikke alverden dengang Der er også mulighed for evt. at få en kautionist på, så står man meget bedre

Anmeld

8. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Baagøe skriver:

Jeg købte hus alene i 2011 og jeg tjente ikke alverden dengang Der er også mulighed for evt. at få en kautionist på, så står man meget bedre

Narj, men hvis man er alene skal rådighedsbeløbet også være væsentlig mindre og jeg har ikke lyst til at bede nogen om at kautionere, jeg vil klare tingene selv uden indblanding og evt fnidderfnadder senere hen.

Anmeld

8. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ja meget farligt

Kender det selv fra da jeg lige skulle hjælpe en ven med at kigge lejligheder i nærheden

Fandt bare så mange fantastiske muligheder der passede rigtig godt til os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.