Optimist?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg lavede det selv - til ca. 40 mennesker hver gang. Vi bestilte så en stor skinke, som blev bragt ud af slagteren, men forretsbuffet og salater, kartofler og andet tilbehør stod jeg selv for. 

Til gengæld betalte vi min veninde for at stå i køkkenet og sørge for alt det praktiske på selve dagen. 

Må dog indrømme, at selvom det gik forrygende dengang, kan jeg i dag, 15-16-20 år senere, blive helt træt ved tanken om, hvad jeg kunne overkomme dengang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

ESV

et-ønske skriver:

Tak for jeres input min mand synes vi skal se tiden an, det kommer jo også meget an på hvilke børn man får min første datter var mega nem, så det var intet problem at stå for det selv

Jer der har bestilt ude fra - hvor bestilte I? Nogle fif??

Jeg har rigtig god erfaring med dem der hedder jysk diner. RIGELIGT med mad, og ok pris.

Anmeld

8. marts 2014

Aabye

Vi lavede alt selv da vi holdte barnedåb... Jeg lokkede min mor til at bage nogle gode flutes, og vi lavede selv lasagne, som dog blev lavet nogle dage i forvejen og så bare frosset ned og bagt på dagen, og så lavede vi en salat buffet... 

Det var faktisk ganske nemt og overskueligt, for ikke at tale om at det var BILLIGT.. 

Anmeld

8. marts 2014

Mamalou

Vi holdte vores ude, hvor der blev serveret brunch og efterfølgende kaffe og kage. Vi gav 139 kr pr voksen og det halve for børnene. Med i prisen var der juice, the og kaffe. Der var også nogle gæster, der fik en øl og sodavand som vi betalte til derudover. Det var en hyggelig, afslappende og billig dag

Anmeld

8. marts 2014

L&V

Første gang stod vi selv for det hele og det blev vi enige om at det gad vi simpelthen ikke igen så her 2. gang var vi på cafe og få brunch og kaffe.. Der var alt hva man ku ønske sig. Der var kaffe, the, juice og vand med i prisen også betalte vi stykpris for øl, vin og vand ved siden af.. Vi kom af med 4000,- for 30 voksne og vi ku skride fra alt oprydningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.