Optimist?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
14 svar
5 synes godt om
7. marts 2014

et-ønske

Nu skal jeg jo først lige føde men mit planlægger/kontrol gen er igang....
Vi venter tvillinger, så aner intet om hvad jeg har i vente
Men efter at have studeret priser på div. Slagteres hjemmeside, tænker jeg at det er meget billigere at lave selv!! Men er det for optimistisk?? Vi bliver ca 35 personer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

LBK

et-ønske skriver:

Men efter at have studeret priser på div. Slagteres hjemmeside, tænker jeg at det er meget billigere at lave selv!! Men er det for optimistisk?? Vi bliver ca 35 personer

jeg ville til enhver tid IKKE lave selv. Ene og alene for at kunne nyde dagen og perioden op til.. Og ikke mindst den lille purk og du får i 2

Anmeld

7. marts 2014

Hullabullabulla

Er enig med LBK ville heller ikke selv have overskud til både madlavning planlægning og på selve dagen også gæsterne..

Vi holdt vores dåb i kantinen på mit job - hyrede vores madmor til at lave mad (160 i timen) inklusiv servering og oprydning. Lavede menu og gav hende antal gæster og hun vendte tilbage med indkøbsliste til mig..

Tror vi brugte 3000 på maden (40 mand)

Anmeld

7. marts 2014

Malene76

et-ønske skriver:

Vi købte os til et frokostbord på en hyggelig kro i nærheden af os. Vi var 25 så vidt jeg husker. Jeg er så glad for at vi bare skulle møde op, og så var der styr på alt. Jeg kunne ikke overskue at skulle stå med det selv.. Men det er jo en smagssag.   I får jo to, så jeg er ikke sikker på at jeg gad stå med det. 

Kh Malene 

Anmeld

7. marts 2014

TNBC

et-ønske skriver:

Maden ville jeg ikke lave selv, da det kommer til at tage tid, og det er bare lettere at få det bragt/selv hente det. 

Min bror og svigerinde havde frokost, brød og pålæg, og andre ting til. 

Anmeld

7. marts 2014

LilleSmølf

Vi lavede selv pålægsbord til 30 personer for 500,- så det var jo problemfrit

Men hvis I planlægger mere "varm" mad tror jeg det bliver for besværligr at lave selv.

Anmeld

7. marts 2014

Lykke:)

et-ønske skriver:

Vi laver det selv.

Vi får hjælp af svigerforældre og mine forældre til, at lave det

Anmeld

7. marts 2014

Anitta Kristiansen

Vi blev 80 ca . Og lavede selv. Vi fik lidt hjælp fra vores familie. Så er muligt, men ikke let uden familiens hjælp eller støtte.

Anmeld

7. marts 2014

Loan

Til min søns dåb holdet vi det hjemme hos os selv og lavede selv maden, det var der slet ingen problemer i og det var billigt

vi havde lavet diverse forskellige salater, kartoffelsalat og flødekartofler og forskellige slags kød rettet det gik helt perfekt og vi havde en fantastisk dag selvom vi selv stod for tingene.

Anmeld

7. marts 2014

et-ønske

Tak for jeres input min mand synes vi skal se tiden an, det kommer jo også meget an på hvilke børn man får min første datter var mega nem, så det var intet problem at stå for det selv

Jer der har bestilt ude fra - hvor bestilte I? Nogle fif??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.