Hurtig ekspedition.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2014

Leneur

VIPpigen skriver:

Held og lykke... Jeg håber han bare bliver helt væk fra det hele, så de kan se hvor ligeglad han er. Men samtidig gør det rigtig ondt i mit hjerte at en far kan være så ligeglad.

Jeg  Alt jeg kan på torsdag

Tak, ja ingen tvivl om jeg desværre valgte den forkerte "mand" at få hende med. Også derfor jeg søger igen, så han ikke skal/kan blive ved med at hæmme hendes/vores muligheder. Mener jo helt klart at det er det bedste for min pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Åh hvor det ikke lyder sjovt.
Held og lykke og så håber jeg, du får den denne gang - utroligt han skal have lov til at være medbestemmende, når nu han aldrig har været en del af din datters liv

Anmeld

7. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Held og lykke med det!! Vh stine

Anmeld

7. marts 2014

Leneur

PT skriver:

Åh hvor det ikke lyder sjovt.
Held og lykke og så håber jeg, du får den denne gang - utroligt han skal have lov til at være medbestemmende, når nu han aldrig har været en del af din datters liv

Nej men jeg får nu lidt flere kræfter, når jeg gør det for min datters skyld. Hun har fortjent det bedste og i dette tilfælde er det KUN mig...

Anmeld

7. marts 2014

Leneur

StineW79 skriver:

Held og lykke med det!! Vh stine

Tak skal du have...

Anmeld

7. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Held og lykke 

ærgeligt det skal være sådan en lang proces når manden ikke engang gider dukke op

Anmeld

7. marts 2014

Leneur

mor:) skriver:

Held og lykke 

ærgeligt det skal være sådan en lang proces når manden ikke engang gider dukke op

Ja, for det er som om det kun er ham der bliver taget hensyn til men jeg håber sådan at de nu kan se at det bedste for Silje er altså at jeg har den fulde forældremyndighed.

Anmeld

7. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Leneur skriver:

Ja, for det er som om det kun er ham der bliver taget hensyn til men jeg håber sådan at de nu kan se at det bedste for Silje er altså at jeg har den fulde forældremyndighed.

Jeg synes det er fint han får muligheden, men når han så ikke dukker op så kan man da ikke blive ved med at give chancer. Så må man gå ud fra at han dermed siger at han er ligeglad med forældremyndigheden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.