Hurtig ekspedition.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
17 svar
10 synes godt om
7. marts 2014

Leneur

Var i statsforvaltningen i tirsdags, da jeg har søgt fuld forældremyndighed over min datter. Hendes biofar har aldrig været i min datters liv på nogen måde eller vist interesse for hende, alligevel sætter han en kæp i hjulet for vores planer og bla. nægtet at skrive under på et pas til hende, så det vil jeg gerne ændre.
Han viser sig så at være så ligeglad at han ikke engang melder afbud men vi er allerede indkaldt på torsdag til nr. 2 møde, så nu varer det ikke længe førend det bliver sendt i retten, selvom det nemmeste nu ville være at han underskrev den blanket der giver mig den fulde men det gider han jo heller ikke.
Ja ved godt der er lang vej endnu men nu er de første skridt taget og jeg er glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2014

Newsence

Ville blot ønske dig held og lykke

Anmeld

7. marts 2014

stjernehimmel

Held og lykke herfra...

Dejligt at der er gang i det.... selvom det er en lang proces, og hård hvis ikke fysisk så psykisk, så er det så skønt at i allerede er indkaldt til nr 2 møde....

Men hvor er det trist og grotesk at han egentlig bare er ude på at lave ravage uden at gide se sit barn....

Jeg håber det ender som du ønsker og det ikke bliver en alt for lang kamp...... 

Anmeld

7. marts 2014

roenlund

Hvor er det bare langt ude at sådan en mand kan få lov at spilde så mange menneskers tid...

Du skal igennem et langtrukket forløb for at i kan få lov at leve et helt alm liv som alle andre og han spilder folks tid ved flere gange ikke at møde i statsforvaltningen og sikkert heller ikke møder op i retten, han burde have en regning tilsendt, for alle de mandetimer han spilder "bare" fordi han ikke lige gider

Anmeld

7. marts 2014

wamse

Held og lykke

Det giver simpelthen ingen mening, at han skal have del i forældremyndigheden

Håber det falder ud til jeres fordel denne gang

Anmeld

7. marts 2014

VIPpigen

Held og lykke... Jeg håber han bare bliver helt væk fra det hele, så de kan se hvor ligeglad han er. Men samtidig gør det rigtig ondt i mit hjerte at en far kan være så ligeglad.

Jeg  Alt jeg kan på torsdag

Anmeld

7. marts 2014

Leneur

newsence skriver:

Ville blot ønske dig held og lykke

Tak skal du have...

Anmeld

7. marts 2014

Leneur

stjernehimmel skriver:

Held og lykke herfra...

Dejligt at der er gang i det.... selvom det er en lang proces, og hård hvis ikke fysisk så psykisk, så er det så skønt at i allerede er indkaldt til nr 2 møde....

Men hvor er det trist og grotesk at han egentlig bare er ude på at lave ravage uden at gide se sit barn....

Jeg håber det ender som du ønsker og det ikke bliver en alt for lang kamp...... 

Nej, sidst tog det næsten 2 år fordi han "blev syg" eller simpelthen bare blev væk og retten mente det var vigtigt han også gav sit besyv med. Kun hans advokat der mødte op i byretten og han kom for sent i landsretten, så håber godt nok at de kan se nu hvad der er bedst for Silje.

Anmeld

7. marts 2014

Leneur

roenlund skriver:

Hvor er det bare langt ude at sådan en mand kan få lov at spilde så mange menneskers tid...

Du skal igennem et langtrukket forløb for at i kan få lov at leve et helt alm liv som alle andre og han spilder folks tid ved flere gange ikke at møde i statsforvaltningen og sikkert heller ikke møder op i retten, han burde have en regning tilsendt, for alle de mandetimer han spilder "bare" fordi han ikke lige gider

Ja det kan vi hurtigt blive enige om men håber jo bare snart at alle hans handlinger skyder ham selv i foden og det derved kommer til at gå godt denne gang.

Anmeld

7. marts 2014

Leneur

wamse skriver:

Held og lykke

Det giver simpelthen ingen mening, at han skal have del i forældremyndigheden

Håber det falder ud til jeres fordel denne gang

Tak Wamse håber jeg også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.