Hvad er dette - eksem eller varmeknopper??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.190 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. august 2009

qp

Her er Marcus med en masse knopper i ansigtet... Han har prøvet 3 forskellige cremer fra hudlægen og intet har hjulpet! Hudlægen mener nu efter disse 3 forsøg, at dette må være varmeknopper!

Hvad mener i ?
Hvad er jeres erfaringer med varneknopper?

Kh Marcus Mor
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Unalisa

sådan noget har jeg set før. min forlovedes søster´s søn havde netop dette. og det varede kun om sommeren. så gå udfra at de er varmeknopper....

men det går over.. han er helt fint nu efter nogle ugers rød-ansigt

Anmeld

5. august 2009

A.

ja det kan godt være varmknopper eller savler han måske meget??  har du prøvet inotyol?? det kan købes i håndkøb og kan anbefale den

Anmeld

5. august 2009

Englebisse

Marcus' Mor skriver:

Her er Marcus med en masse knopper i ansigtet... Han har prøvet 3 forskellige cremer fra hudlægen og intet har hjulpet! Hudlægen mener nu efter disse 3 forsøg, at dette må være varmeknopper!

Hvad mener i ?
Hvad er jeres erfaringer med varneknopper?

Kh Marcus Mor

Han ligner min søn. Han har lige sådan knopper i ansigtet og især under næsen og rundt om munden. Tror det er varmeknopper. Jeg smør min søn med et fedtcreme 2 gange og dagen. Det hælper en smule.
Min søn virker ikke irriteret over det, og hvis det var eksem ville de så ikke klø sig?
Jeg hænger lige ved for er nysgerrig om andre også tror det er varmeknopper eller noget helt andet.

Anmeld

5. august 2009

Jules

Viktor har børneeksem...Og det ser slet ikke sådan ud...
Viktor har os døjet med varme knopper... Eller han fik dem os meget da han savlede meget... De går væk af sig selv igen....

Anmeld

5. august 2009

qp

agnieszka skriver:

ja det kan godt være varmknopper eller savler han måske meget??  har du prøvet inotyol?? det kan købes i håndkøb og kan anbefale den

Hvad er det for en creme og hvad gør den? 

Vh M

Anmeld

5. august 2009

qp

Englebisse skriver:

Han ligner min søn. Han har lige sådan knopper i ansigtet og især under næsen og rundt om munden. Tror det er varmeknopper. Jeg smør min søn med et fedtcreme 2 gange og dagen. Det hælper en smule.
Min søn virker ikke irriteret over det, og hvis det var eksem ville de så ikke klø sig?
Jeg hænger lige ved for er nysgerrig om andre også tror det er varmeknopper eller noget helt andet.

Marcus er heller ikke irriteret over det, han hverken klør sig i ansigtet eller noget... og det sidder kun i ansigtet. Hvilken creme bruger du?

Vh M

Anmeld

5. august 2009

qp

Jules skriver:

Viktor har børneeksem...Og det ser slet ikke sådan ud...
Viktor har os døjet med varme knopper... Eller han fik dem os meget da han savlede meget... De går væk af sig selv igen....

Godt at høre... men det sgu underligt, at HUDlægen ikke kunne se, at det ikke var eksem når i alle kan se det udfra et foto....!
Men men det er godt, at høre i mødre har styr på det og også at det går væk igen :-) 

Kh M

Anmeld

5. august 2009

sundquist

Min læge har sagt at varmeknopper "forsvinder" når man trykker på dem. Altså kun kortvarigt og de kan ses igen umiddelbart efter man slipper trykket. Men man har da ikke varmeknopper hele tiden, eller??

Anmeld

5. august 2009

Bondepigen

Bruger han sådan en sut der sidder helt tæt på huden, for så er det næsten helt sikkert den, der giver ham varmeknopperne...

Min nieces datter havde det nemlig osse, lige der hvor sutten sad mest, og en lille smule andre steder i hovedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.