Clgh skriver:
Jeg laver dette opslag med risiko for at blive 'skudt ned'. 
Men synes bare det er lidt vildt, hvor mange herinde, der laver en tråd i debatten, hvori det virker som om at de søger medlidenhed og udelukkende svar, der giver dem medhold i deres holdninger.
Men hvis der så kommer nogle svar, hvori folk kommer med en holdning, der giver modstand til TS, så synes jeg ofte at TS bliver lidt grov i tonen.
Selvfølgelig er det ikke sjovt at man føler at man bliver 'høvlet ned', men derfor er der vel ingen grund til blive grov bare fordi folk kommer med deres egne holdninger?
Måske er det bare mig, men har simpelthen så svært ved at forstå hvorfor folk opretter en debat på et offentligt forum, hvis de ikke kan tåle modstand?
- Så ville jeg personligt bare snakke med en, som jeg var sikker på ville nikke og give mig ret, og så få min frustration ud af kroppen.
Er jeg helt ude og skide med denne holdning? 

I nogle tilfælde forstår jeg virkelig godt, at en TS kan blive lettere "grov", og det er simpelthen fordi, at det sker engang imellem, at der er nogle der ikke svarer særlig pænt (nedladende).
Og så er det også som om, at nogle engang imellem ligesom "rotter sig sammen" i en debat. Så TS føler sig overrumplet. Så syntes jeg da, at det er helt fint at TS trækker sig fra debatten, eller (forsvarer sig).
Men hvis man laver en tråd herinde, skal man da være helt klar over, at alle ikke snakker en efter munden. Gjorde vi alle det, var det blevet en meget kedelig side. Men man må også respektere, at nogle herinde tager tingene meget nært, mens andre bare trækker på skuldrene. Vi er heldigvis alle forskellige.