Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja - da jeg opdagede det var der ikke så meget af det (tror måske jeg har tørret det væk inden jeg opdagede det) men det kunne da strækkes et par cm uden at gå i stykker
Ja - da jeg opdagede det var der ikke så meget af det (tror måske jeg har tørret det væk inden jeg opdagede det) men det kunne da strækkes et par cm uden at gå i stykker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Papillon skriver: Jeg ved det faktisk ikke, men idéen i slimen er jo, at det skal hjælpe sædcellerne op - så mon ikke det er fint at have sex i dag i forhold til chancerne for at ramme ægløsning?
Jeg ved det faktisk ikke, men idéen i slimen er jo, at det skal hjælpe sædcellerne op - så mon ikke det er fint at have sex i dag i forhold til chancerne for at ramme ægløsning?
Det må vi så håbe! Puha.. Så må vi håbe den er der.. Er i behandling og kæresten skulle faktisk have lavet en sæd prøve i morgen.. det må så blive en anden dag Med mindre han bare kan lave den uden at have gået flere dage Ihh er helt oppe og køre hvis det er det!
Lykke:) skriver: Så kunne det godt lyde som ægløsningsudflåd
Så kunne det godt lyde som ægløsningsudflåd
Yay! Det må jeg håbe det er så Kunne da være ret lækkert!
Anonym skriver: Det må vi så håbe! Puha.. Så må vi håbe den er der.. Er i behandling og kæresten skulle faktisk have lavet en sæd prøve i morgen.. det må så blive en anden dag Med mindre han bare kan lave den uden at have gået flere dage Ihh er helt oppe og køre hvis det er det!
for jer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128