Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Var på toilet og da jeg skulle tørre mig opdagede jeg det her på papiret.. Jeg har ALDRIG set noget lignende før??
Det var klistret og helt gennemsigtigt....
Sorry for lidt nasty billede..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Udflåd.
Lullaby skriver: Udflåd.
Bare almindeligt udflåd`? Har nemlig aldrig set det før...
Det kunne godt være ægløsningsudflåd, hvis det er ret elastisk? Ellers vil jeg tro, at det er lige op til ægløsning
Det er det man kalder æl slim
Papillon skriver: Det kunne godt være ægløsningsudflåd, hvis det er ret elastisk? Ellers vil jeg tro, at det er lige op til ægløsning
Det var ret elastisk Yay!!! Hvis det er det altså ! Hvis det er æl slim.. hvornår kan jeg så forvente æl? Er det NU eller om et par dage eller hvordan?
Sniks86 skriver: Det er det man kalder æl slim
Okay, hvordan ved jeg så hvornår jeg har æl? Altså har jeg det NU eller hvornår?
Anonym skriver: Var på toilet og da jeg skulle tørre mig opdagede jeg det her på papiret.. Jeg har ALDRIG set noget lignende før?? Det var klistret og helt gennemsigtigt.... Sorry for lidt nasty billede..
Lykke:) skriver: Tænker umiddelbart noget ægløsningsudflåd. Var det meget elastisk?
Tænker umiddelbart noget ægløsningsudflåd. Var det meget elastisk?
Ja - da jeg opdagede det var der ikke så meget af det (tror måske jeg har tørret det væk inden jeg opdagede det) men det kunne da strækkes et par cm uden at gå i stykker
Anonym skriver: Det var ret elastisk Yay!!! Hvis det er det altså ! Hvis det er æl slim.. hvornår kan jeg så forvente æl? Er det NU eller om et par dage eller hvordan?
Jeg ved det faktisk ikke, men idéen i slimen er jo, at det skal hjælpe sædcellerne op - så mon ikke det er fint at have sex i dag i forhold til chancerne for at ramme ægløsning?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128