Ja, det har vi altså brug for 
Vi har Gry på 9 (snart 10) måneder, og det der med sko og sutsko er bare ikke nemt herhjemme.
Lad os starte med sutskoene: Dem hiver hun af, eller skubber dem af med hælene, eller stiller sig på den ene med den anden og trækker dem af på den måde.
Vi har indtil nu haft succes med de der strømpe-sutsko, med elastik over vristen og lædersål, men dem kan hun så også flå af nu 
Og så er der der med de almindelige sko: Hun er knapt begyndt at gå (med vores hjælp), og nu hvor vejret begynder at være til det, vil vi gerne have hende med i haven osv.
Hun bruger str. 19-21 i de sutsko jeg har beskrevet ovenfor (de er perfekte i størrelsen lige nu), men jeg KAN simpelthen IKKE få hendes fod ned i hverken tynde converse str. 19 eller et par almindelige "kondisko" med velcro fra deichmann i str. 20.
Til gengæld kan jeg snildt få dem ned i et par Bundgaard med snørebånd str. 22 - de er bare aaaalt for store (og tunge) til hende.
Så folkens: Anbefal nogle gode sutsko som ikke kan hives af, og nogle behagelige udendørs forårssko til et par liiidt buttede babypige-fødder 
Anmeld