Hvor store er jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2014

TrineMine86

Min dreng var stor 86 cm og 12,2 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

nille

Profilbillede for nille
liten-mamma skriver:

Nej hun er godt nok heller ikke særlig stor, et lille nips  Hvad vejede hun ved fødslen?

Jeg tænker også, at det har rigtig meget af gøre med, at de forbrænder mere end de indtager. Så længe de stortrives, er der jo intet problem i ikke at være den største i flokken  

Hun vejede 3005g og var 51 cm lang, så hverken stor eller meget lille ( min ældste vejede kun 2200g og va 45 cm ved fødslen og han er født ved igangsættelse 14 dage før termin)
Hun brænder max energi af, hun har kravlet i 6 måneder og før det møvede hun rundt som en soldat i 1 1/2 måneds tid. Og nu rejser hun sig op går hun ved møblerne og slipper indimellem og går et par skridt:-) så der er fuld fart på, men jeg kan se hun stor trives:-)

( min mellemste vejede øvrigt 3270 g og var 52 cm ved fødslen, så hev får nok bare ikke kæmpe børn. Han er dog kommet meget efter det og er nu både lang og har vægten med sig). ( den ældste bliver aldrig det man kalder rigtig stor, men han ligger lidt under gennemsnittet nu hvor han blir 18 år.)

Anmeld

6. marts 2014

nille

Profilbillede for nille
nille skriver:

Hun vejede 3005g og var 51 cm lang, så hverken stor eller meget lille ( min ældste vejede kun 2200g og va 45 cm ved fødslen og han er født ved igangsættelse 14 dage før termin)
Hun brænder max energi af, hun har kravlet i 6 måneder og før det møvede hun rundt som en soldat i 1 1/2 måneds tid. Og nu rejser hun sig op går hun ved møblerne og slipper indimellem og går et par skridt:-) så der er fuld fart på, men jeg kan se hun stor trives:-)

( min mellemste vejede øvrigt 3270 g og var 52 cm ved fødslen, så hev får nok bare ikke kæmpe børn. Han er dog kommet meget efter det og er nu både lang og har vægten med sig). ( den ældste bliver aldrig det man kalder rigtig stor, men han ligger lidt under gennemsnittet nu hvor han blir 18 år.)

Hun har self kun kravlet siden hun var 6 mdr og ikke i 6 mdr. :-)

Anmeld

6. marts 2014

Liviana

liten-mamma skriver:

Ja hvor store er jeres børn på 1 år? 

Altså højde, vægt, tøj- og sko størrelse  

Min datter på 14 mdr er et lille nips på 9,5 kg og ca 75 cm. Hun bruger str. 80 i tøj og str. 19/20 i sko.

Synes hun er meget lille... 

Min datter på 12 måneder vejer 10,1 kilo og er 78 cm lang. Det er vist meget gennemsnitligt.

Anmeld

6. marts 2014

Lullaby

liten-mamma skriver:

Ja hvor store er jeres børn på 1 år? 

Altså højde, vægt, tøj- og sko størrelse  

Min datter på 14 mdr er et lille nips på 9,5 kg og ca 75 cm. Hun bruger str. 80 i tøj og str. 19/20 i sko.

Synes hun er meget lille... 

Zarina er 15 mdr. Vejer 11,2, bruger 80-86 i tøj og str 19-20 i sko. 

Anmeld

6. marts 2014

Muffinmus

Min er 22 mdr, vejer 10,4 og måler vist 85... Så hun er vist også et bette nips vægt mæssigt, hun bruger str 22 i sko nu.

Anmeld

6. marts 2014

liten-mamma

Dut-ugle skriver:

Hun havde en kampvægt på 3000 g og 48 cm

Når okay Ja det er jo en smule større end min pige på sølle 2 kg og 47 cm.

Anmeld

6. marts 2014

liten-mamma

nille skriver:

Har hun kravlet i 6 mdr, altså siden hun var 3 1/2 måneder? 

Nej det ikke er nogen voldsomt store børn du har fået, men det lyder da at der er fart over feltet og de stor trives, så er der jo ikke noget at sige til de ikke er så kæmpe store. 

Min pige vejede også 2,2 ved fødsel og tabte sig til lidt over 2 kg, så ikke noget at sige til hun ikke er en af de største

Anmeld

6. marts 2014

liten-mamma

nille skriver:

Hun har self kun kravlet siden hun var 6 mdr og ikke i 6 mdr. :-)

Blev også helt chokeret og tænkte " hold da op en super-baby" haha 

Anmeld

6. marts 2014

liten-mamma

Tak for svar alle sammen  

Det lyder ikke til at hun er så lille som jeg troede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.