Hvor store er jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
19 svar
5 synes godt om
6. marts 2014

liten-mamma

Ja hvor store er jeres børn på 1 år? 

Altså højde, vægt, tøj- og sko størrelse  

Min datter på 14 mdr er et lille nips på 9,5 kg og ca 75 cm. Hun bruger str. 80 i tøj og str. 19/20 i sko.

Synes hun er meget lille... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bum bum. Min er 2 nu, men ved 1år mener jeg han vejede 12.5kg og var 76cm og brugte 21-22 i sko. I tøj brugte han 80-86 alt efter mærke.

Anmeld

6. marts 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Min er 21 mdr nu, men til 1 års undersøgelsen målte hun 71 cm, vejede 9,2 kg, brugte 68/74 i tøj og str 18 i sko

Anmeld

6. marts 2014

liten-mamma

Dut-ugle skriver:

Min er 21 mdr nu, men til 1 års undersøgelsen målte hun 71 cm, vejede 9,2 kg, brugte 68/74 i tøj og str 18 i sko

Okay, så kan jeg da godt se at min ikke er helt lille  

Hvad vejede din datter ved fødsel?

Anmeld

6. marts 2014

liten-mamma

Bum bum. Min er 2 nu, men ved 1år mener jeg han vejede 12.5kg og var 76cm og brugte 21-22 i sko. I tøj brugte han 80-86 alt efter mærke.

Okay, så er min nok ikke så lille som jeg troede  

Synes bare mine veninders børn der er nogle mdr yngre er større end min pige. De vejer ihvertfald en del mere  

Anmeld

6. marts 2014

nille

Profilbillede for nille
liten-mamma skriver:

Min datter på 14 mdr er et lille nips på 9,5 kg og ca 75 cm. Hun bruger str. 80 i tøj og str. 19/20 i sko.

Nu er min lille pige jo ikke 1 år endnu, kun 9 1/2 måned. Men tænker hun heller ikke er den største når hun runder 1 år.
Pt. Er hun 68 cm lang og vejer 7,8 kg, bruger str. 62-68 i tøj og str 18 i sko, hun bevæger sig imidlertid så meget hele tiden( har krudt i røven) så hun forbrænder mere end hun indtager, så hun tager intet på, men stor trives alligevel.

Anmeld

6. marts 2014

Chris86

Nu skriver du godtnok 1 år
Vores på ca 9 mdr vejer 9,3 og er 71 cm...

Anmeld

6. marts 2014

CaWi

liten-mamma skriver:

Min søn var samme str i alt som din pige er

Anmeld

6. marts 2014

liten-mamma

Nu er min lille pige jo ikke 1 år endnu, kun 9 1/2 måned. Men tænker hun heller ikke er den største når hun runder 1 år.
Pt. Er hun 68 cm lang og vejer 7,8 kg, bruger str. 62-68 i tøj og str 18 i sko, hun bevæger sig imidlertid så meget hele tiden( har krudt i røven) så hun forbrænder mere end hun indtager, så hun tager intet på, men stor trives alligevel.

Nej hun er godt nok heller ikke særlig stor, et lille nips  Hvad vejede hun ved fødslen?

Jeg tænker også, at det har rigtig meget af gøre med, at de forbrænder mere end de indtager. Så længe de stortrives, er der jo intet problem i ikke at være den største i flokken  

Anmeld

6. marts 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
liten-mamma skriver:

Okay, så kan jeg da godt se at min ikke er helt lille  

Hvad vejede din datter ved fødsel?

Hun havde en kampvægt på 3000 g og 48 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.