BioGaia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2014

Mother-love

Nogen hjælper det andre gør det ikke.
Men det er forsøget værd.
Vi har haft rigtig god erfaring med det. Isabellahavde også en del problemer med luft og hård mave. Da vi startede på biogaia stoppede det og vi havde en glad baby igen.

Ved ikke om din datter får mme? Men hvis hun gør det ville jeg anbefale dig syrnet.
Vi brugte kun syrnet til Isabella nemlig alt andet stoppede hendes system.

for at det hjælper den lille stakkel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

CroQuis

ønskebørn74 skriver:

Det er syrnet modermælks erstatning.. 

Okay 

Anmeld

6. marts 2014

CroQuis

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Vi havde en smugle virkning af bio gaia men 2 behandlinger ved kranio sakral terapeut så var det væk

Hvad går det ud på 

Anmeld

6. marts 2014

CroQuis

Havanagila skriver:

Nogen hjælper det andre gør det ikke.
Men det er forsøget værd.
Vi har haft rigtig god erfaring med det. Isabellahavde også en del problemer med luft og hård mave. Da vi startede på biogaia stoppede det og vi havde en glad baby igen.

Ved ikke om din datter får mme? Men hvis hun gør det ville jeg anbefale dig syrnet.
Vi brugte kun syrnet til Isabella nemlig alt andet stoppede hendes system.

for at det hjælper den lille stakkel.

Hun får udmalket mælk fra mig, da hun ikke kan finde ud af at amme..

Min mor snakkede også om, at selvom jeg blev ammet som barn, fik jeg ind imellem noget modermælkserstatning på flaske for maven.. Det er måske det syrnede?? Hedder det noget mere specifikt, hvis jeg skal lede efter det i butikken?

Anmeld

6. marts 2014

CroQuis

JulieWH skriver:

ALTID læge eller sp inde over når barnet ikke er ældre!  

Har bestilt tid til lægen så hun kan blive tjekket for en sikkerheds skyld og så kan jeg drøfte de forskellige muligheder med ham 

Anmeld

6. marts 2014

L&V

CroQuis skriver:

Hvad går det ud på 

Det er små lette tryk og en form for massage.. Mega skånsomt og stille og roligt.. Jeg er ikke tilhænger af kiropraktor så det er altid det vi vælger når der er noget..

Det har hjulpet begge mine børn og mig selv..

Anmeld

6. marts 2014

Mother-love

CroQuis skriver:

Min mor snakkede også om, at selvom jeg blev ammet som barn, fik jeg ind imellem noget modermælkserstatning på flaske for maven.. Det er måske det syrnede?? Hedder det noget mere specifikt, hvis jeg skal lede efter det i butikken?

Modermælk er det bedste. Men hvis du skal bruge noget syrnet så er det bare den fra allomin eller beauvais. Vi brugte den fra beauvais. Og så står der syrnet mme på

Men ville først prøve dråberne og se hvordan det går

Anmeld

6. marts 2014

modesty

CroQuis skriver:

Hej 

Vi overvejer at starte med BioGaia til vores 2 mdr gamle datter, da hun de sidste 3 uger, har grædt en del.. 

Vi har i den periode nu, guidet os ind på, at vi tror det er maven.

Hun har meget luft i maven, og når hun skriger kan vi mærke/høre det rumler i maven. Og ofte ved et "udåndingsskrig" kommer der prutter, som lyder til de har været svære at komme af med. Og når hun har det sådan gider hun ikke rigtig spise.. Så er det oftest kun sutten der duer, og det bliver hun jo ikke stor af..

Hvis hun har haft afføring, er der faktisk intet gråd døgnet efter, men så begynder det  igen, indtil hun har afføring igen. Og der kan jo godt gå 3-4 dage imellem.. 

Tror i BioGaia kan hjælpe hende?  Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, for er grædefærdig når hun skriger  

Det kan vel ikke skade at prøve?

Kan det hjælpe lidt på afføringen også mon?

Hvornår begynder de at virke, hvis vi begynder med dem?

Prøv.

Vi hav min søn BioGaia fra han var 2 uger og har aldrig haft maveproblemer. Han har altid haft en meget aktiv afføring, så måske det også kan hjælpe på det punkt. Hvem ved. Som du selv siger, det kan ikke skade.

Anmeld

6. marts 2014

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Den her bruger vi allomin syrnet..

http://www.modermælk.dk/modermaelkserstatning-baby-maelk-semper-beauvais-allomin-syrnet-gron-pulver.html

Anmeld

7. marts 2014

CroQuis

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er små lette tryk og en form for massage.. Mega skånsomt og stille og roligt.. Jeg er ikke tilhænger af kiropraktor så det er altid det vi vælger når der er noget..

Det har hjulpet begge mine børn og mig selv..

Det er vel det samme som zonetarapi?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.