BioGaia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.186 visninger
33 svar
10 synes godt om
5. marts 2014

CroQuis

Hej 

Vi overvejer at starte med BioGaia til vores 2 mdr gamle datter, da hun de sidste 3 uger, har grædt en del.. 

Vi har i den periode nu, guidet os ind på, at vi tror det er maven.

Hun har meget luft i maven, og når hun skriger kan vi mærke/høre det rumler i maven. Og ofte ved et "udåndingsskrig" kommer der prutter, som lyder til de har været svære at komme af med. Og når hun har det sådan gider hun ikke rigtig spise.. Så er det oftest kun sutten der duer, og det bliver hun jo ikke stor af..

Hvis hun har haft afføring, er der faktisk intet gråd døgnet efter, men så begynder det  igen, indtil hun har afføring igen. Og der kan jo godt gå 3-4 dage imellem.. 

Tror i BioGaia kan hjælpe hende?  Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, for er grædefærdig når hun skriger  

Det kan vel ikke skade at prøve?

Kan det hjælpe lidt på afføringen også mon?

Hvornår begynder de at virke, hvis vi begynder med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Gevher Atici

CroQuis skriver:

Hej 

Vi overvejer at starte med BioGaia til vores 2 mdr gamle datter, da hun de sidste 3 uger, har grædt en del.. 

Hun har meget luft i maven, og når hun skriger kan vi mærke/høre det rumler i maven. Og ofte ved et "udåndingsskrig" kommer der prutter, som lyder til de har været svære at komme af med. Og når hun har det sådan gider hun ikke rigtig spise.. Så er det oftest kun sutten der duer, og det bliver hun jo ikke stor af..

Hvis hun har haft afføring, er der faktisk intet gråd døgnet efter, men så begynder det  igen, indtil hun har afføring igen. Og der kan jo godt gå 3-4 dage imellem.. 

Tror i BioGaia kan hjælpe hende?  Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, for er grædefærdig når hun skriger  

Hej,

Nu er alle børn jo meget forskellige, men håber at det hjælper på dit barn.

Vi har selv givet min søn det i meget lang tid. Inden det gav vi ham noget der hed bifiform, men den vi brugte var udgået så vi købte bio gaia dråber fra semper som åbenbart var det samme, med desværre har det ikke hjulpet på min søn 

Han har fået dem siden han blev født, da han altid har haft problemer med at komme af med afføring og prutter, men har aldrig set en effekt af dråberne, men vi giver ham dem alligevel da vi har fået af vide af sp at vi bare skal forsætte med at give ham dem.

Så jeg synes bare at du skal prøve det, tror ikke det kan skade.  for at det hjælper hos jer..

Anmeld

6. marts 2014

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Hej 

Vores drenge har haft så frygteligt ondt i maven pga. luft..

her er vidundermidlet.. Efter få dage var det helt væk her og de prutter lystigt.. 

http://www.flensborgapotek.de/lefax-pump-liquid-a2563842.html

Anmeld

6. marts 2014

CroQuis

Gevher Atici skriver:

Hej,

Nu er alle børn jo meget forskellige, men håber at det hjælper på dit barn.

Vi har selv givet min søn det i meget lang tid. Inden det gav vi ham noget der hed bifiform, men den vi brugte var udgået så vi købte bio gaia dråber fra semper som åbenbart var det samme, med desværre har det ikke hjulpet på min søn 

Han har fået dem siden han blev født, da han altid har haft problemer med at komme af med afføring og prutter, men har aldrig set en effekt af dråberne, men vi giver ham dem alligevel da vi har fået af vide af sp at vi bare skal forsætte med at give ham dem.

Så jeg synes bare at du skal prøve det, tror ikke det kan skade.  for at det hjælper hos jer..

Har ogsp læst mig til mylicon dråber skulle virke, men de er desværre udgået da jeg ringede til apoteket og spurgte  Og det eneste de kunne foreslå var et kateder i endetarmen??? 

Min mor snakker om, at der i gamle dage fandtes an mælkeerstatning, der satte lidt gang i fordøjelsen hos de små.. Kender i noget til det?

Og hvad med zoneterapi?

Anmeld

6. marts 2014

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Har ogsp læst mig til mylicon dråber skulle virke, men de er desværre udgået da jeg ringede til apoteket og spurgte  Og det eneste de kunne foreslå var et kateder i endetarmen??? 

Min mor snakker om, at der i gamle dage fandtes an mælkeerstatning, der satte lidt gang i fordøjelsen hos de små.. Kender i noget til det?

Og hvad med zoneterapi?

Det er syrnet modermælks erstatning.. 

Anmeld

6. marts 2014

CroQuis

ønskebørn74 skriver:

Vores drenge har haft så frygteligt ondt i maven pga. luft..

her er vidundermidlet.. Efter få dage var det helt væk her og de prutter lystigt.. 

http://www.flensborgapotek.de/lefax-pump-liquid-a2563842.html

Det var dejligt at høre 

Man behøver vel ikke have læge eller sp med inde over for at starte på det?

Gad de heller ikke spise optimalt, nåpr de havde ondt i maven?

Anmeld

6. marts 2014

anynom

CroQuis skriver:

Det var dejligt at høre 

ALTID læge eller sp inde over når barnet ikke er ældre!  

Anmeld

6. marts 2014

ønskebørn74

CroQuis skriver:

Det var dejligt at høre 

Nej det gjorde de ikke.. De sultestrejkede indimellem..

Det er noget der købes i håndkøb.. Så nej..

Min SP anbefaler det nu til andre.. 

Anmeld

6. marts 2014

asff

CroQuis skriver:

Hej 

hverken biogaaia eller zoneterapi har hjulpet her

Anmeld

6. marts 2014

L&V

Vi havde en smugle virkning af bio gaia men 2 behandlinger ved kranio sakral terapeut så var det væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.