Når minutter føles som timer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Min far fik halskræft for snart 6 år siden, det var en hård knude, som de først mente var betændelse, så en byld indtil de blev enige om at den da i hvert fald ikke skulle være der, selvom de ikke vidste hvad det var. Så de fjernede den og det var cancer!

Og nu til den gode nyhed, han er fuldstændig rask, hans sidste kontrol lå i august og der har ikke været noget siden. De sagde at den kræftform typisk er den kvinder får i livmoderhalsen, så måske derfor de også var inde på det?

Jeg håber din mor bliver helt rask igen! Og gør dig selv en tjeneste, undlad at Google alt for meget, det gør ikke noget godt for dig.

Stort

Dejligt med en god beretning!! 

Desværre har vi allerede fået af vide i dag at knuden er kræft. Men de mener som sagt ikke det er hovedkræften. Nu må vi se! Livmoderhalskræft kunne det sagtens være, og det så havde spredt sig igennem lymfesystemet. 

Jeg tog mig selv i at google i går... Men stoppede hurtigt igen, da det bare gjorde det værre.. Lige pludselig havde hun symptomerne for stort set alle mulige kræftformer.. 

Tusind fåtal for svaret, jeg håber det får en lykkelig slutning som med din far! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2014

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Vil bare sende dig et kæmpe kram 

Tak, det varmer! 

Anmeld

6. marts 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Dejligt med en god beretning!! 

Desværre har vi allerede fået af vide i dag at knuden er kræft. Men de mener som sagt ikke det er hovedkræften. Nu må vi se! Livmoderhalskræft kunne det sagtens være, og det så havde spredt sig igennem lymfesystemet. 

Jeg tog mig selv i at google i går... Men stoppede hurtigt igen, da det bare gjorde det værre.. Lige pludselig havde hun symptomerne for stort set alle mulige kræftformer.. 

Tusind fåtal for svaret, jeg håber det får en lykkelig slutning som med din far! 

De fandt aldrig ud af hvor min fars cancer var startet, de fjernede hans mandler fordi de troede det måske var derfra, men det var det ikke.

Jeg ved hvor forfærdeligt det er at få at vide at en forældre har kræft, og jeg kan anbefale dig at ringe til kræftens bekæmpelse, de var så søde til at snakke lidt om alle tankerne.

Jeg håber din mors historie får en lige så lykkelig slutning som min fars fik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.