tarkoflen skriver:
Min far fik halskræft for snart 6 år siden, det var en hård knude, som de først mente var betændelse, så en byld indtil de blev enige om at den da i hvert fald ikke skulle være der, selvom de ikke vidste hvad det var. Så de fjernede den og det var cancer!
Og nu til den gode nyhed, han er fuldstændig rask, hans sidste kontrol lå i august og der har ikke været noget siden. De sagde at den kræftform typisk er den kvinder får i livmoderhalsen, så måske derfor de også var inde på det?
Jeg håber din mor bliver helt rask igen! Og gør dig selv en tjeneste, undlad at Google alt for meget, det gør ikke noget godt for dig.
Stort 
Dejligt med en god beretning!!
Desværre har vi allerede fået af vide i dag at knuden er kræft. Men de mener som sagt ikke det er hovedkræften. Nu må vi se! Livmoderhalskræft kunne det sagtens være, og det så havde spredt sig igennem lymfesystemet.
Jeg tog mig selv i at google i går... Men stoppede hurtigt igen, da det bare gjorde det værre.. Lige pludselig havde hun symptomerne for stort set alle mulige kræftformer..
Tusind fåtal for svaret, jeg håber det får en lykkelig slutning som med din far! 
Anmeld