Når minutter føles som timer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
12 svar
2 synes godt om
5. marts 2014

Anonym trådstarter

Øv, hvor er jeg ked af det. Jeg mistede min morfar til tarmkræft for to uger siden. Nu er min mor i dag så startet på en kræftpakke på sygehuset, hvor hun først skal udredes og alt efter resultatet, behandles. Hun har en knude på halsen, som de har været opmærksom på siden slutningen af januar, men egentlig først troede var betændelse. I forgårs var hun så til lægen igen, som ikke var glad for knudens størrelse eller hårdhed. Lægen ringede straks til sygehuset, hvor min mor så fik besked på, at hun skulle igennem kræftpakken. 

Sygehusbesøget i dag var ikke opmuntrende. De har selvfølgelig ikke en endelig diagnose endnu, men begyndte at tale om, at de skulle finde "hovedkræften..." Ja.. de nævnte sågar livmoderhals-, hjerne- eller lungekræft...

Ventetiden er lige nu rigtig lang. Jeg er ellers overrasket over hvor hurtigt det kommer til at gå fra udredning til eventuel behandling (diagnosen forventes start næste uge og behandlingen skal allerede begyndes tre dage efter diagnosen). Det er bare stadig langt, når tiden går så langsomt. 

Jeg ved egentlig ikke hvad, jeg ville med dette indlæg.. Jeg er egentlig et positivt menneske, men dette har slået mig ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Puha sikke en omgang. Kæææmpe herfra.

Mistede selv min virkelig højtelskede morfar til kræft der havde spredt sig til leveren for et halvt år siden. Det er bare så hårdt. Øv med alt  den kræft! Min mor har selv lige fået sådan en livmoder dims-skrab og de fandt celleforandringer. Så jeg har måske en lille forståelse for hvad du står i.

Jeg håber alt det bedste for din mor! Håber at I har en god familie til at støtte jer.  For at alt bliver godt 

Anmeld

5. marts 2014

Cat93

Stort

Ved præcis hvad du går igennem Min far kæmper også med kræft i bl.a. hjernen...

Jeg håber det allerbedste for din mor

Anmeld

5. marts 2014

Camilla <3

Det er rart  bare at komme ud med det, sådan noget skal man ikke gå med for sig selv. 

Håber det bedste! 

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Puha sikke en omgang. Kæææmpe herfra.

Mistede selv min virkelig højtelskede morfar til kræft der havde spredt sig til leveren for et halvt år siden. Det er bare så hårdt. Øv med alt  den kræft! Min mor har selv lige fået sådan en livmoder dims-skrab og de fandt celleforandringer. Så jeg har måske en lille forståelse for hvad du står i.

Jeg håber alt det bedste for din mor! Håber at I har en god familie til at støtte jer.  For at alt bliver godt 

Tusind tak for svar 

Jeg håber i slipper med skrækken med din mor! 

Vi har en fantastisk familie  Så hun (og os andre) vil få al støtte overhovedet mulig, hvis det skulle være kræft, heldigvis. 

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

Cat93 skriver:

Stort

Ved præcis hvad du går igennem Min far kæmper også med kræft i bl.a. hjernen...

Jeg håber det allerbedste for din mor

Tak for svar 

Jeg håber din far klarer sig!  Jeg har ikke turde søge på de enkelt kræftformer, men må sige, jeg blev lidt skræmt ved tanken om kræft i hjernen. 

Anmeld

5. marts 2014

Anonym trådstarter

Camilla <3 skriver:

Det er rart  bare at komme ud med det, sådan noget skal man ikke gå med for sig selv. 

Håber det bedste! 

Ja, det er nok bare det, at kunne skrive man er ked af det.. Vi har egentlig en åben dialog herhjemme, men det var ligesom om jeg havde brug for det alligevel. 

Og tusind tak for svar! Jeg håber det bedste. Hun er heldigvis tilsyneladende ved godt helbred.. Så det var også derfor det kom lidt som en overraskelse. Andre kræftsyge i vores omgangskreds, heriblandt min morfar, så allerede syge ud langt før diagnosen. 

Anmeld

6. marts 2014

Camilla <3

Ja, og det skal man også give sig selv lov til. Det er vigtigt 

Nu er Cat93 min (skønne ) lillesøster, og jeg syntes at vi derhjemme også har været rigtig gode til at snakke det hele igennem med hinanden og grædt ud ved hinanden.  Det er jeg sikker på, har hjulpet os med at være stærke sammen for vores fars skyld. 

Dejligt at høre, at hun har det godt, trods omstændighederne. 

Jeg håber på det bedste for din mor. 

Tiden går bare så langsomt, når man går og venter på svar.

Anmeld

6. marts 2014

tarkoflen

Min far fik halskræft for snart 6 år siden, det var en hård knude, som de først mente var betændelse, så en byld indtil de blev enige om at den da i hvert fald ikke skulle være der, selvom de ikke vidste hvad det var. Så de fjernede den og det var cancer!

Og nu til den gode nyhed, han er fuldstændig rask, hans sidste kontrol lå i august og der har ikke været noget siden. De sagde at den kræftform typisk er den kvinder får i livmoderhalsen, så måske derfor de også var inde på det?

Jeg håber din mor bliver helt rask igen! Og gør dig selv en tjeneste, undlad at Google alt for meget, det gør ikke noget godt for dig.

Stort

Anmeld

6. marts 2014

Lilotte87

Vil bare sende dig et kæmpe kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.