Øv, hvor er jeg ked af det. Jeg mistede min morfar til tarmkræft for to uger siden. Nu er min mor i dag så startet på en kræftpakke på sygehuset, hvor hun først skal udredes og alt efter resultatet, behandles. Hun har en knude på halsen, som de har været opmærksom på siden slutningen af januar, men egentlig først troede var betændelse. I forgårs var hun så til lægen igen, som ikke var glad for knudens størrelse eller hårdhed. Lægen ringede straks til sygehuset, hvor min mor så fik besked på, at hun skulle igennem kræftpakken.
Sygehusbesøget i dag var ikke opmuntrende. De har selvfølgelig ikke en endelig diagnose endnu, men begyndte at tale om, at de skulle finde "hovedkræften..." Ja.. de nævnte sågar livmoderhals-, hjerne- eller lungekræft...
Ventetiden er lige nu rigtig lang. Jeg er ellers overrasket over hvor hurtigt det kommer til at gå fra udredning til eventuel behandling (diagnosen forventes start næste uge og behandlingen skal allerede begyndes tre dage efter diagnosen). Det er bare stadig langt, når tiden går så langsomt.
Jeg ved egentlig ikke hvad, jeg ville med dette indlæg.. Jeg er egentlig et positivt menneske, men dette har slået mig ud.
Anmeld