Vil pludselig have mad om natten? 4 mdr.gl.Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2014

AnthonsMor

heidi30 skriver:

Hej / godmorgen,

min lille søn Emil på 4 mdr. har altid sovet fint om natten og en sjælden gang vågnet og bedt om mad. Han kommer i seng mlm. 19/20 og sover til kl. 05/06 får en flaske og sover en times tid mere. 

MEN i løbet af den sidste uges tid, har han meldt sig flere gange om natten og ville have mad. Når man nu er vant til at få sovet, er det nye scenarie meget træls .

Hvad søren kan det være?

Tænker selv : tænder? ( storebror Malte fik tænder da han var 6 mdr), Tigerspring? Appetitspring?

Anyone? 

Jeg tænker bare tryghed.. 

Ammer du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2014

heidi30

Mor til Ella skriver:

Jeg vil næsten ikke sige det

Ella sov stort set ikke om natten fra hun var 3 mdr til hun blev 16-17 mdr, skreg mellem 3-7 timer og hvis hun så sov vågnede hun hvertfald hvert kvarter.

for at jeres opføre sig lidt bedre

HOld da op, det kan da skræmme livet af enhver nybagt mor også selvom det er anden gang .

Jeg håber inderligt at jeres helvede (for det må det havde været) ikke også blir vores 

Anmeld

5. marts 2014

heidi30

AnthonsMor skriver:

Jeg tænker bare tryghed.. 

Ammer du?

Nej, han får flaske.

Plus han sover på eget værelse og har gjort det siden ca 8 uger så ikke noget nyt der.

Anmeld

5. marts 2014

modesty

Hej / godmorgen,

min lille søn Emil på 4 mdr. har altid sovet fint om natten og en sjælden gang vågnet og bedt om mad. Han kommer i seng mlm. 19/20 og sover til kl. 05/06 får en flaske og sover en times tid mere. 

MEN i løbet af den sidste uges tid, har han meldt sig flere gange om natten og ville have mad. Når man nu er vant til at få sovet, er det nye scenarie meget træls .

Hvad søren kan det være?

Tænker selv : tænder? ( storebror Malte fik tænder da han var 6 mdr), Tigerspring? Appetitspring?

Anyone? 

Det er fuldstændig normalt at de begynder at vågne oftere omkring de 4 mdr. Det kan være for mad (appetitspring), men det kan også være for tryghed, fordi hjernen udvikler sig o.s.v.

Her varede det til han var 18 mdr.

Anmeld

5. marts 2014

L&V

heidi30 skriver:

Hej / godmorgen,

Hvad søren kan det være?

Anyone? 

Du har bare en helt alm. baby.. Det er hvis mere normalt at de gerne vil ha lidt i løbet af natten end at de sover hele natten i den alder.. Det kan ændre sig 100 gange endnu...

Der ligger både appetitspring, tigerspring osv der og ja så er det bare sådan babyer er

Anmeld

5. marts 2014

heidi30

modesty skriver:

Det er fuldstændig normalt at de begynder at vågne oftere omkring de 4 mdr. Det kan være for mad (appetitspring), men det kan også være for tryghed, fordi hjernen udvikler sig o.s.v.

Her varede det til han var 18 mdr.

Åh nej .

Men tak for svar alligevel 

Anmeld

5. marts 2014

heidi30

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Du har bare en helt alm. baby.. Det er hvis mere normalt at de gerne vil ha lidt i løbet af natten end at de sover hele natten i den alder.. Det kan ændre sig 100 gange endnu...

Der ligger både appetitspring, tigerspring osv der og ja så er det bare sådan babyer er

Ja det har jeg vel og heldigvis for det men synes det var så dejligt med nattero 

Nå må se hvad der sker 

Anmeld

5. marts 2014

tarkoflen

Thea sov igennem fra hun var 7 uger og ca til hun var 4,5 måned, så begyndte hun at vågne og ville have lidt mad om natten. Min sp sagde at det var helt normalt, fordi hun blev mere sulten omkring den tid.

Hun sover desværre ikke igennem endnu og er 10 måneder, men det er klart blevet bedre

Men ja det er normalt og måske går det over, måske ikke. Hvor mange gange er du oppe?

Anmeld

5. marts 2014

L&V

heidi30 skriver:

Ja det har jeg vel og heldigvis for det men synes det var så dejligt med nattero 

Nå må se hvad der sker 

Absolut.. Det havde vi os fra 3måneder til 1½ år så stoppede det nu er hun snart 3 og vågner hver nat.. Og den lille vågner hver nat og har altid gjord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.